úterý 30. října 2018

Knižní přírůstky – říjen #4

Krásný večer, milí knihomolové :)

Tento měsíc se mi opět nastřádala pořádná kupa nových knih. Dnes vám představím další dvě. Oba jsou to recenzáčky, jeden z Domina a jeden z Moby.


Z nakladatelství Domino mi dorazila novinka Ztichlý dům od Jenny Blackhurst. Knížku jsem včera rozečetla, tak jsem moc zvědavá, jestli mě autorka osloví. Zatím to vypadá slibně.

Anotace:
Jmenuji se Emma Cartwrightová. Ještě před třemi lety jsem byla Susan Websterová a zabila jsem svého dvouměsíčního syna Dylana.
Vůbec si nepamatuji, co se tehdy stalo. Ale když vám něco tvrdí policie, váš lékař i všichni blízcí, tak jim začnete věřit, ne?
Ovšem na druhou stranu... Když si nevzpomínáte, co se stalo, můžete si být opravdu jisti, že vám říkají pravdu?
Co kdyby se objevila malá naděje, že je váš syn naživu? Neudělali byste všechno pro to, abyste s ním zase mohli být?


Léto divokých květin od Kathryn Taylor mi dorazilo z nakladatelství Moba. Knížku jsem už přečetla a vřele doporučuji. Víc se dozvíte brzy v recenzi.

Anotace:
Zoe stojí před těžkým rozhodnutím: Život jí má zachránit velice riskantní operace. Spontánně se rozhodne vrátit do Cornwallu, kde zažila před čtrnácti roky hrozné neštěstí a svou nejhorší noční můru. Chce konečně vyjasnit tajemství onoho léta. Setká se znovu se svou velkou láskou Jackem, znovu pojme naději na život po jeho boku. Stíny minulosti ale hrozí, že zničí i její budoucnost…


Zaregistrovali jste některou z těchto dvou knih? Jaká by vás lákala víc? Určitě mi napište.

Mějte se krásně a čtěte.

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. Na Ztichly dum jsem koukala, ale nakonec to pro me vyhrala Jepice a o tu jsem si napsala :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jepice je skvělá, ale právě jsem dočetla Ztichlý dům a jsem nadšená :)

      Vymazat
  2. Léto divokých květin jsem měla ve svých upotáckách, tak si ráda přečtu tvůj názor. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥