pondělí 29. října 2018

Poprvé jsem otevřela – Nikomu by neublížil

Krásný den, přátelé :)

Přestože úplně neplatí, že jsem knihu teprve otevřela, je už totiž přečtená, nerada bych vás o představení knihy ochudila a zároveň nechci ochudit samotnou knihu, protože si myslím, že si zaslouží být zaregistrována.


Jde o knihu z nakladatelství Alpress Nikomu by neublížil od Catherine Burns. Když jsem byla asi v polovině, psala jsem na instagramu, že jako nic moc, nic moc se neděje a v podstatě člověk tuší, jak to dopadne. No, tušit můžete, ale všechno stejně nevytušíte. A ve finále jsem po dočtení přemýšlela, zda dát čtyři nebo pět hvězdiček. 

Anotace:
Marion žije s dominantním bratrem Johnem v rozpadajícím se domě po rodičích. Stará panna, která ještě spí s plyšovým medvídkem, je na něm zcela závislá. Když bratr skončí s in- farktem v nemocnici, musí Marion čelit tomu, před čím celou dobu zavírala oči. Před tím, co se dělo ve sklepení. Zdá se, že John není jediný, kdo skrýval svou temnou stránku.


Nečekejte však thriller v pravém slova smyslu, jde spíše o volně plynoucí psychologické drama. A za mě moc dobré. Ale víc už vám neprozradím, počkejte si na recenzi. Pokud po knize pokukujete, nenechte se odradit slabším hodnocením na databázi, já věřím, že se s větším počtem přečtených knih zvedne.

Vaše Šárka ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář ♥