pondělí 12. listopadu 2018

Poprvé jsem otevřela – Temné říční proudy

Krásné odpoledne, milí knihomolové :)

Opět jsem se k článku z rubriky Poprvé jsem otevřela dopracovala až po dočtení knihy. Ale jelikož teď vycházely recenze a přírůstky, nechtěla jsem chrlit dva články denně. 

Takže sice mám knihu dočtenou, přesto si rozhodně zaslouží představit. Jde o čtvrtý díl ze série s Lacey Flintovou Temné říční proudy od S. J. Bolton


Anotace:
Mladá policistka Lacey Flintová si je velmi dobře vědoma, jak může být Temže nebezpečná – přesto na řece bydlí, pracuje a navzdory všem varováním v ní i plave. Podařilo se jí zotavit z traumat uplynulých měsíců a snad poprvé v životě má pocit, že by mohla být šťastná. Mýlí se.
Za horkého letního dne zahlédne na vodě mrtvé tělo. Lacey slouží u námořní jednotky Metropolitní policie, a proto ví, kolik tragických úmrtí má řeka na svědomí. Všechny instinkty jí ale napovídají, že tento případ je jiný. Kdo byla ta žena a proč je pečlivě zahalena do bílého pohřebního roucha? Proč má Lacey neodbytný pocit, že komusi záleželo na tom, aby mrtvou ženu spatřila? Nalhává si to, anebo někdo opravdu slídí kolem jejího hausbótu?
Inspektorka Dana Tullochová by to nikdy nepřiznala, ale pro záhadnou Lacey má slabost, i když se jí neustále vměšuje do vyšetřování toho podivného případu utonulé ženy. Dobře ví, jakým peklem si bývalá kolegyně prošla, a tak jí jen velmi nerada informuje o hrozícím nebezpečí. Ale Lacey už tuší, vlastně ví, že kolem její lodi se pohybuje vrah a nechává jí dárky, které by raději nikdy nedostala... 



S touto knihou jsem to měla jako s prvním dílem Už mě vidíš? Zpočátku mě úplně neoslovila, hůř jsem se začítala a úplně mě neoslovil námět, s jakým tentokrát autorka přišla. Ale jak jsem se dostala za polovinu, no možná víc jak za půlku, už jsem stránky hltala. Kniha je pěkná bacule, téměř 500 stran, ale jak jsem se potom začetla, ani by mi nevadilo, kdyby byla ještě delší. Začátek mi přišel takový zdlouhavější, ale poslední třetina měla teda grády. 

Více už se dozvíte v recenzi.

Také čtete knihy S. J. Bolton? Já tuto autorku vážně řadím mezi TOP a jsem moc ráda, že ji nakladatelství Domino vydává.

Mějte se krásně.

Vaše Šárka ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář ♥