pátek 14. prosince 2018

Poprvé jsem otevřela – Host

Krásný den, přátelé :)

Jelikož jsem nestihla článek napsat dřív, knihu mám už přečtenou. Ale jistě to nevadí, stejně vám ji představím, protože recenze bude až mezi svátky nebo úplně po vánocích.


Četla jsem teď novinku od nakladatelství Alpress s názvem Host. Knihu napsal německý autor Andreas Winkelmann.

Anotace:
Když se Thomas a Saskia vrátí z dovolené, hned zjistí, že je něco špatně. V domě někdo byl. Zatímco ze sebe Saskia smývá špínu z cest, Thomase někdo prudce udeří do hlavy. Po týdnech v bezvědomí se probírá a zjišťuje, že Saskia byla unesena. V okolí se začnou ztrácet i další ženy a ve vzduchu visí tísnivé ticho nalezených mrtvých těl.



Díky anotaci jsem byla na knihu hodně zvědavá. Ale nebyla jsem úplně nadšená. Děj je spíš pomalejšího rázu, postavy nijaké, až nesympatické, nicméně námět určitě není k zahození. Jen mi asi úplně nesedl autorův styl psaní. A více vám prozradím až v recenzi.

Mějte se krásně a užívejte si předvánoční čas.

Vaše Šárka ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář ♥