středa 19. prosince 2018

Poprvé jsem otevřela – Strach

Krásný den, přátelé :)

Jak už jsem zmiňovala, nestíhám teď sepisovat recenze, ale aspoň vám stíhám ukazovat, co čtu. Momentálně je to Strach od C. L. Taylor. Od této autorky jsem kromě Lži četla vše a řadí se mezi moje nej autorky ze žánru napětí.


Anotace:
Lou Wandsworthová si užila nechtěné pozornosti médií vrchovatou měrou, když ve čtrnácti utekla do Francie se svým jednatřicetiletým učitelem Mikem Hughesem.
Teď je jí tolik, co bylo tenkrát jemu, a její život je v troskách. Pokud se chce ještě někdy sebrat a být schopna jít dál, musí se odhodlat k činu – odjet zpátky do rodného města a konfrontovat Mika kvůli všemu, co jí způsobil.
Brzy však zjistí, že se Mike vůbec nezměnil. Jeho nezdravá pozornost se znovu upírá na třináctiletou žákyni... Lou se rozhodne udělat všechno pro to, aby se zlá historie nemohla opakovat, a rázně bere věci do svých rukou.
Nemá tušení, jak těžký úkol na sebe vzala. Mike je predátor nejdrsnějšího ražení, a tak nelze vyloučit, že se Lou stane znovu jeho obětí.



Knížku moc doporučuji. Nečeká vás žádný pozvolný rozjezd, hned od začátku budete pohlceni a vtaženi do děje. Vážně velký palec nahoru, více si nechám později do recenze.

Autorku vydává nakladatelství Domino.

Máte rádi tuto autorku? Jakou knihu jste od ní četli? Napište mi :)

Vaše Šárka ♥

2 komentáře:

  1. Moc pěkná recenze :) Knihy od této autorky mám ráda, takže se určitě chystám i na tuhle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky patří autorka mezi mé oblíbené a Strach je skvělý ♥

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥