pátek 18. ledna 2019

Poprvé jsem otevřela – Lež

Krásný den, mí knižní přátelé :)

Jak vidíte, docela stíhám číst, ovšem psaní recenzí a dalších článků vázne. Ale já to doženu, vážně, dočkáte se všeho.

Takže jsem dočetla včera dopoledne Ukradené dětství Kamily od Danky Šárkové a večer jsem hned sáhla po další knize, žádné prodlevy přece. Teď mám tři pracovní dvanáctky, tak budu číst jen ve vlaku, což mě mírně štve, ale co nadělám, vynahradím si to v pondělí a v úterý.


Po dvou románech jsem měla chuť zas na nějakou tu detektivku, thriller či něco podobného. A rozhodla jsem se, že si konečně přečtu jedinou knihu od autorky C. L. Taylor, kterou jsem ještě nečetla a to Lež. 

Anotace:
Jane Hughesová je se svým životem naprosto spokojená. Bydlí v malé vesnici ve Walesu, má milujícího partnera a zajímavou práci ve zvířecím útulku. Taková idylka, řeklo by se. Věc má ale háček: celý její život je lež. Jane Hughesová ve skutečnosti neexistuje.
Před pěti lety se společně s přáteli vypravila na cestu do Nepálu. Od p
obytu ve svobodomyslné komunitě vysoko v horách si každý z nich sliboval něco jiného, ale pro všechny to měl být důležitý životní milník. Vlastně se jím stal, ale v docela jiné podobě, než si představovali. Brzy po příjezdu začnou pozorovat znepokojivé věci a události gradují až k okamžiku, kdy začnou umírat lidé.
Jane se podařilo přežít. S novou identitou se snaží na děsivé události zapomenout, ale kdosi jí v tom chce zabránit. Ten člověk ji pronásleduje a děsí: zjevně ví, co se tenkrát v Nepálu stalo. A nenechává Jane na pochybách, že nepřestane, dokud nebude její život v troskách.



Zatím mám za sebou asi padesát stránek, takže nemůžu hodnotit, ale čte se kniha dobře a vypadá slibně. A věřím, že se mi bude líbit, protože je to C. L. Taylor, že :)

Knihu vydalo mé milované nakladatelství Domino v roce 2016 a má 392 stran. A jen tak mimochodem... V červnu vychází od autorky další kniha s názvem Spánek. Moc se těšíííím. A opět bude mít luxusní obálku jako všechny Taylorky.

Tak to je pro dnešek všechno, víte, co čtu a těšte se na recenze, budou v brzké době čtyři ♥

Vaše Šárka ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář ♥