čtvrtek 31. ledna 2019

Právě jsem otevřela – Záhada na zámku Styles

Krásný pozdní večer, přátelé :)

V rychlosti píšu ještě před spaním článek, abych vám ukázala knížku, kterou jsem před pár dny rozečetla a dnes už tedy dočetla.


Sáhla jsem po A. Christie. Zatím jsem od ní nic nečetla, čemuž se možná budete divit, ale je to tak. Vzala jsem si tedy první díl ze série s Herculem Poirotem Záhada na zámku Styles.

Anotace:
Záhada na zámku Styles je prvním románem Agathy Christie s tímto jedinečným a dnes již legendárním belgickým detektivem. Debutující spisovatelka mu hned na úvod připravila nelehký úkol: Když v rozlehlém sídle za podivných okolností umírá jeho postarší, křehká, leč bohatá majitelka, podezření, že byla otrávena, se brzy změní ve skutečnost. Kdo je však vrahem? Manžel Alfréd? Nevlastní syn John Cavendish? Jeho krásná tajemná žena Mary? Nebo snad rodinný lékař? Důmyslný a napínavý příběh, na němž Christie pracovala během první světové války, nejprve vydavatelé odmítali. Nakonec vyšel až v roce 1921 – a zahájil kariéru nejprodávanější prozaičky na světě všech dob.



Musím říct, že jsem se docela dlouho začítala a nemohla jsem si zvyknout na Hercula Poirota, na jeho prupovídky, zmatečnost, někdy snad až potrhlost :) Říkala jsem si dokonce, že mi možná ani královna detektivky nesedne. Nakonec jsem se ale začetla, knížku jsem přečetla a určitě sáhnu ještě po další, černých detektivek mám doma spoustu, takže šanci dostanou a uvidíme, jestli se s Poirotem skamarádím.

Co vy a Agatha Christie? Baví vás nebo naopak? Dejte mi vědět do komentářů, budu se těšit :)

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. Já tuhle christieovku zhltla nadšeně, a problémy jsem měla spíše s dalšími, po kterých jsem sáhla. Spolu s černoušky je právě Záhada na zámku Styles moje nejoblíbenější Agatha. Ještě Orient-expres mě baví, takže to je můj top trojlístek. Ale určitě ještě zkusím nějaké další christieovky, které zatím neznám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se včera pustila hned do druhé v sérii - Vražda na golfovém hřišti, tak jsem zvědavá :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥