čtvrtek 7. února 2019

Knižní přírůstky – leden 2019

Krásný večer, milí knihomolové :)

Konečně jsem nafotila lednové knižní přírůstky a můžu vám je představit. Byla jsem hodná, moc jsem nenakupovala, takže jich není obvyklá hromada a vejdou se do jednoho článku.

V lednu mi přibylo šest nových kousků. Čtyři jsem si koupila, jeden byl recenzní výtisk a jednu knihu jsem vyhrála.


Jako recenzní výtisk mi dorazila kniha od Danky Šárkové Ukradené dětství Kamily. Knížku jsem již přečetla a na blogu najdete recenzi.

Anotace:
Když přijde na svět Kamila, všichni se radují, že je další človíček na světě. Jenže miminko se narodí do katolické rodiny, kde matka „zradila“ snad vše, co je možné a čeká ji za to krutý trest. Kamile je ukradeno dětství a nikdo to nevidí. Ani kněz! Přežívá ze dne na den. Jakmile nabude plnoletosti, vystoupí z církve a utíká za hranice do daleké Asie. S batohem na zádech zjišťuje, že všude žijí lidé, kteří jsou ochotni ji pomoci a poznává, že existují i jiná náboženství. Najde nejen ztracenou víru v sebe, důstojnost a milujícího partnera? A jak dopadne ten, kdo jí i matce způsobil veliké šrámy na duši? Druhá část knihy se odehrává v Asii, po které autorka cestovala s batohem na zádech, a většina míst a událostí, které Kamilu potkají, zažila na vlastní kůži.


Jako další mi dorazila výhra z nakladatelství Jota a sice Kde se skrývá ďábel od Craiga Russella. Kniha vypadá hodně dobře a věřím, že mě zaujme.

Anotace:
Jak najdeš vraha, když jsi obklopen šílenstvím?
Tajuplná psychiatrická léčebna pro nejnebezpečnější zločince je místo, kde se skrývá ďábel. Temný historický thriller z Československa 30. let.
Autor mezinárodních bestselerů Craig Russell přichází s moderním gotickým veledílem: Šest uvězněných zrůd. Vrah na svobodě. Rok 19
35. Zatímco Evropa se připravuje na katastrofální válku, v psychiatrické léčebně na odlehlém hradě v rustikálním prostředí Československa je uvězněno šest vražedných maniaků – takzvaná Ďáblova šestka. Každý pacient má svůj vlastní temný příběh a doktor Viktor Kosárek, mladý psychiatr využívající převratné metody, přebírá úkol odemknout jejich smrtonosná tajemství.
Ve stejné době řádí v Praze strašlivý, démonický vrah známý jako „Kožená zástěra“, který masakruje oběti po celém městě a úspěšně uniká dopadení. Zdá se, že jeho zvrácené zločiny páchá sám ďábel. A je to docela možné... Co ho spojuje s šílenými chovanci na Orlím hradě? To ví jen ďábel sám. A na Viktorovi je, aby to zjistil.
Předkupní práva na filmové zpracování románu Kde se skrývá ďábel získala společnost Columbia Pictures.


Tuto trojici knih jsem si objednala sama. Jsem nadšená, že jsem sehnala Pečovatele od Mo Hayder, jen mě štve, že nemám Ptáčníka. Četla jsem ho kdysi z knihovny, ale chtěla bych ho mít doma. Ovšem 900,-, za něž je nyní nabízen na databázi, za něj fakt nedám ani omylem. Kdyby ho náhodou někdo nabízel za normální cenu, ráda odkoupím. Klidně mi napište do komentů, či na email, který najdete na blogu. Budu vám moc vděčná.


Pečovatel – Mo Hayder
Byla to taková klidná vilová čtvrť. Idylka skončila ve chvíli, kdy byli v jednom domě nalezeni spoutaní manželé, zmlácení a vyčerpaní po několika dnech bez jídla a pití. Ale to nejhorší zjištění mělo teprve přijít: jejich syn zmizel beze stopy.
Případu uneseného dítěte se ujímá detektiv inspektor Jack Caffery. Když je krátce po
té nalezena chlapcova mrtvola, Caffery pochopí, že při tomto pátrání bude muset sáhnout na dno svých sil. Důvodem není jen brutální povaha pachatelova jednání, ale také skutečnost, že s touto tragédií je nepřímo spojena i událost z jeho vlastní minulosti.
A jak se Caffery noří hlouběji a hlouběji do zlověstné pavučiny vrahových činů a snaží se udržet ve svém vlastním životě aspoň jakýsi řád, vyplynou na povrch odhalení tak hrůzná, že by se nemohla odehrát snad ani v tom nejšílenějším snu...


Planoucí eukalypty – Elizabeth Haran
Abby je milá a krásná dívka, která si maluje svou budoucnost v růžových barvách. Její krása ale bohužel učarovala i Ebenezeru Masonovi. Ten dává svůj zájem nepokrytě najevo, ale Abby o něj nestojí a dokonce jím zcelého srdce pohrdá. Ebenzer je ovšem muž, který se nenechá jen tak odbýt a když něco chce, umí se postarat, aby to dostal.
Protože ho mladá dívka očividně nechce vyslyšet, rozhodne se, že najde jiný způsob, jak dosáhnout svého. Účel světí prostředky, a tak se Ebenezer dostane Abby podvodem. Dívku nadroguje a zařídí rychlý sňatek, dokud omámená Abby nemůže pořádně reagovat.
Když se probere z drogového spánku, je ráno, proběhla svatební noc a její novomanžel je mrtvý. Abby neví, co se stalo, ale když zjistí, že z jeho vraždy chtějí obvinit právě jí, zpanikaří a uteče.
Časem zjistí, že ji Ebenezer nechal památku - je těhotná. Také jí ale zanechal celý svůj obrovský majetek. Jenže ještě je tu jeho syn, kterému se nastálá situace ani trochu nelíbí a nehodlá ji nechat jen tak. Jestli je po otci, má se Abby na co těšit.


Ostrov Ztracených snů – Tamara McKinley
Když Lorelei obdrží zprávu o dědictví, vypraví se do Tasmánie zjistit, po kom vlastně dědí. Ví, že zde žije její nevlastní matka, která ji vždycky nesnášela, ale hlavně chce znát pravdu o svém otci. Nečekaně tu potká i osudovou lásku. Ve víru dění Lorelei nedojde, v jakém je nebezpečí. Nenávist macechy totiž sahá příliš daleko...


A úplně nakonec jsem objevila ve výprodeji Pomněnčino dítě od Amandy Prowse.

Anotace:
Když osmnáctiletá Dot, žijící v 60. Letech v Londýně, potká Sola, cítí, že je tu láska. Solomon Arbuthnott je člověk, který může přinést světlo a teplo do jejího fádního života – a co víc, Sol je mladý, pohledný voják s vynikajícími vyhlídkami. Někdo, o kom vždycky snila. Někdo, kdo jí může slíbit modré z nebe, smích, slunce. A na chvíli je život opravdu krásný. Držíce se za ruku procházejí Serpentine, tancují v zakouřených barech SOHO a začínají plánovat idylickou budoucnost, že spolu zestárnou na ostrově Svatá Lucie, Solově rodišti. Ale je rok 1961. Dívky z East Endu by neměly chodit s indickými chlapci, natož aby s nimi někam odjížděli. Svůj život mají od rodičů naplánovaný. I když to často znamená prožít život v osamění a bez lásky. I když to srdce rve na kusy...


Zaujala vás některá z knih? Jakou jste třeba už přečetli? Napište mi, budu se těšit :)

Vaše Šárka ♥
 

15 komentářů:

  1. Gratuluji k výhře. Já mám knihu přečtenou a je neobyčejná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, jsem na ni taky moc zvědavá, to prostředí zní lákavě.

      Vymazat
  2. Pomněnčino dítě se mi moc líbila Šári, myslím, že nebudeš zklamaná. :) :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Pomněnčino dítě se mi moc líbilo. A knihu Kde se skrývá ďábel mám k recenzi a v únoru ji už snad přečtu. Hodně se na ni těším.
    Pečovatel je nejlepší kniha od Mo Hayder a jedna z knih, která má nejlepší konec v daném žánru, teda aspoň podle mě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mo Hayder je moc dobrá, zatím jsem tedy četla jen první dva díly série, ale jako úsudek stačí a těším se na další díly.

      Vymazat
  4. Zaujala mě kniha Pecovatel, od autora jsem ještě nic nečetla, čemuž se divím, protože asi píše dist dobré thrilery, můj nejoblíbenější žánr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, začni u Mo Hayder Ptáčníkem, protože se tam vyvíjí soukromý život detektiva a bylo by škoda číst to na přeskáčku. Ale nedá se koupit, jedině z knihovny. Já ho taky nemám, což mě míchne. Jinak křehká blondýnka Mo hayder dokáže být hodně krutá až nechutná, nicméně je skvělá :)Četla jsem první dva díly a těším se na další :)

      Vymazat
    2. Asi přicházím s křížkem po funuse, ale na Databázi knih se dá objednat tato kniha, i když za velké peníze.

      Vymazat
  5. Nejvíc mě zaujala kniha Ukradené dětství Kamily, která vypadá opravdu dobře. :) Přeju ať se knihy líbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knížku určitě doporučuji, je to velice chytlavý a silný psychologický příběh. A děkuji.

      Vymazat
  6. Super knížky. Mo Hayderovou jsem četla před lety a moc se mi líbila. Jen co si najdu čas, dám si její knihy znovu. A gratuluju k výhře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky, taky se těším, až se u Mo Hayder pustím do dalších dílů série :)

      Vymazat
  7. Zaujalo mě Pomněnčino dítě. Knihu jsem si chtěla přečíst v době, kdy byla jako "novinka", ale nakonec jsem na ni zapomněla. Také jsem si jí všimla ve výprodeji, možná bych si ji nakonec mohla teď pořídit také. :-)
    Přeji ti příjemné čtení ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky :) Ano, teď je za super cenu, tak jsem toho taky využila :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥