pátek 1. března 2019

Poprvé jsem otevřela – Otevřený hrob

Krásný páteční den, přátelé :)

Dočetla jsem Ranní přání a po té melancholii, která příběh obklopovala, jsem zase potřebovala pořádnou dávku napětí. Sáhla jsem tedy po Angele Marsons, která tady na mě už delší dobu vyhlíží z poličky. Měla jsem přečtené první tři díly, na řadu tedy přišel Otevřený hrob.

 
Anotace:
Mrtví neprozrazují tajemství… když jim nenasloucháš.
Zavražděná žena s obličejem rozbitým k nepoznání, prázdný pohled směřující k nebi, z úst se jí sype hlína. A stovky much se slétají ke krvavé hostině.
Výzkumné zařízení ve Westerley studuje rozklad lidských těl, jejími rezidenty jsou ti, co i po smrti chtějí posloužit
vědě. A právě tady nalezne Kim Stoneová se svým týmem mrtvolu – ale čerstvou, o níž místní badatelé nemají tušení, kde se tam vzala. Po objevení druhé dívky, ponechané napospas smrti, s ústy naplněnými hlínou, je jasné, že Kim a její tým mají co do činění se sériovým vrahem. Ale kolik těl ještě leží někde pohozeno? A kdo bude další?
Pak zmizí místní reportérka Tracy Frostová a věci naberou rychlý spád. Kim ale bude muset být rychlejší… než si vrahova pokroucená mysl vyžádá další život.



A jako jo, tohle byla výborná volba. Angela Marsons je další z mých oblíbených autorek ze žánru napětí. Zhltla jsem už přes půlku knihy a nejradši bych neodkládala. Řekla bych, že díl od dílu pořád lepší a lepší.

Znáte Angelu Marsons? Pokud ne, ale máte chuť ji vyzkoušet, je nejlepší začít sérii od prvního dílu.

Mějte se krásně.

Vaše Šárka ♥
 

2 komentáře:

  1. Docela mě začínáš lákat, jak to tak vidím, tak mám chuť také hned sáhnout po dalším díle. Narozdíl od tebe na mne čeká teprve druhý :-) Snad budeš po úplném dočtení opět spokojená, budu se těšit na názor :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥