pondělí 11. března 2019

Poprvé jsem otevřela – Prokletí Schwartzovy vily


Krásný začátek nového týdne :)

Měli jsme teď takový slavící víkend, takže jsem samozřejmě nestihla sepsat ani jednu recenzi. Ale aspoň vám dnes ukážu, jakou knihu čtu.

Minulý týden mi dorazila kniha od Sabinky z Knižní kavárny Prokletí Schwartzovy vily. Hned jsem se začetla, ale jak jsem o víkendu vůbec nestíhala, více jsem přečetla až včera večer. A co vám budu povídat, četla jsem do půl jedné a v 5:40 budíček :D

Prokletí Schwartzovy vily – Anna Beatrix Bártová
Svět živých i mrtvých se střetává. Minulost se hlásí na světlo boží a nenechá vás spát!
Mladí manželé Nora a Leonard očekávají rodinu a nemají kde bydlet. Financí nevlastní mnoho, a když se naskytne příležitost zakoupit byt ve staré secesní vile na okraji města, nadšeně po ní skočí. Co na tom, že cena je až podezřele níz
ká a za nedalekou hřbitovní zdí vykukují kříže a náhrobky.
I když si Nora oddechne od všetečné tchyně, skutečný klid v domě nenajde. Je až příliš empatická a citlivá, a jeho minulost je příliš temná. Když se kolem začnou dít prapodivné věci a na chodbách se objevovat cizí lidé ve sto let starých oděvech, pustí se do pátrání.
Tajemství, které odhalí, vám vezme dech!



K dočtení mi chybí ještě slabá třetinka. Na začátku mě tedy šokoval drsný prolog, to jsem vůbec nečekala. Jinak je to vážně čtivé, napínavé a úplně to vidím zfilmované. No víc vám ale dnes nepovím, až v recenzi.

Knihu vydalo nakladatelství Petrklíč a má něco malinko přes dvě stovky stran. A ta boží obálka ♥

Ale jednu věc přece jen říct můžu už teď... Přečtěte si Prokletí Schwartzovy vily. Čeští autoři prostě psát umí, né že né.

Mějte se nádherně.

Vaše Šárka ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář ♥