pátek 29. března 2019

Poprvé jsem otevřela – Smrtící tajnosti

Krásný den, milí knižní přátelé :)

S jakou knihou momentálně trávíte volné chvíle? Já se Smrtícími tajnostmi, Erikou Fosterovou a šílencem v plynové masce. Smrtící tajnosti jsou šestým dílem série s Erikou Fosterovou, kterou píše Robert Bryndza.


Anotace:
Jednoho mrazivého rána nalezne po probuzení matka svou dceru v kaluži krve a zmrzlou na malé předzahrádce. Kdo mohl provést takovou věc – zavraždit oběť na prahu jejího vlastního domu, ještě k tomu na Štědrý večer?
Po posledním, velmi bolestném případu se Erika Fosterová cítí zranitelná, ale nakonec se rozhodne, že se ujme i toho
to vyšetřování. Jakmile začne pracovat, objeví zprávu o útocích ve stejné, dosud poklidné čtvrti Londýna. Všechny spojuje jeden detail – oběti byly napadeny černě oblečenou postavou s nasazenou plynovou maskou…



Než jsem stihla tento článek vydat, blížím se pomalu ke konci a ano, opět jsem se u knihy bavila, jako i u předešlých dílů. Kniha nese Bryndzův nezaměnitelný rukopis. Začátek mi malinko připomínal Dívku v ledu, protože jde rovněž o mrtvou krásnou dívku... tentokrát ne sice pod ledem, ale ve sněhu. Řekla bych, že se autor tak nějak drží své šablony, přesto mě jeho knihy baví, jsou to pro mě oddechovky protkané napětím.

Co vy a Bryndza? Ano nebo ne? Napište mi, zda jste si tohoto autora oblíbili jako já, či jde mimo vás.

Krásný víkend :)

Jo a ještě jedno info... Na mém instagramu odstartuje v pondělí soutěž, takže kdo mě tam nesleduje a chtěl by soutěžit, honem sledujte :)

Vaše Šárka ♥
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář ♥