úterý 28. května 2019

Knižní přírůstky – duben 2019

Krásný večer, přátelé :)

Konečně jsem se dostala k sepsání článku o dubnových přírůstcích. A to jich je pár. 


Ano, v dubnu jsem se držela, protože jsem věděla, že v květnu se urvu ze řetězu a taky se tak stalo.
Za duben tedy tady mám pouhých šest knih. Dva recenzní výtisky a čtyři knihy jsem ulovila v Levných knihách.

Z nakladatelství Domino mi dorazila kniha od Nualy Ellwood Den, kdy se to stalo. Knížku mám přečtenou, moc se mi líbila stejně jako autorčina první kniha. Recenzi najdete na blogu.

Anotace:
Šedesát vteřin poté, co se Maggie probere z komatu, si nepřeje nic jiného, než aby do něj znovu upadla. Aby nemusela žít s vědomím toho, co jí právě oznámila policie: že její dcera Elspeth je mrtvá.
Podle policie ji nechala zamčenou v autě, které pak sjelo do řeky a Elspeth se utopila, uvězněná na zadním sedadle. Maggie si vůbec nic nepamatuje. Když však požádá o setkání se svým manželem Seanem, dostane se jí informace, že zmizel. Prý byl naposledy spatřen v den dceřina pohřbu.
Co se skutečně tehdy u řeky stalo? Kam se Sean poděl? A proč se Maggie stále nemůže zbavit tušení, že Elspeth je naživu?


Z nakladatelství Cosmopolis mi přišla kniha Pekárna v Brooklynu od Julie Caplin. Od autorky jsem četla už Kavárnu v Kodani a obě se mi líbily. Jsou to prima oddechovky, víc od knih nečekejte. Ale čtou se skvěle. Na blogu najdete rovněž recenzi.

Anotace:
Romantický a vtipný příběh o cestě do Brooklynu, lahodných dortících, lásce i přátelství. Vydejte se na výlet do města, které nikdy nespí, a nechte se okouzlit!
Sophie doufá, že ji její přítel James už brzy požádá o ruku. Jenomže všechno dopadne jinak a Sophie se rozhodne přijmout stáž v americkém časopise. Odjezd do New Yorku je pro ni spíš útěk než životní příležitost. Naplno se vrhne do práce a nemyslí na nic jiného. A už vůbec ne na lásku.
Ubytuje se nad maličkou pekárnou sympatické Belly, která peče ty nejúžasnější dortíky v celém Brooklynu. Spřátelí se a Sophie začne volný čas trávit v její pekárně a pomáhá jí s pečením sladkostí i svatebních dortů. Jenže Bella má bratrance Todda, obletovaného, šarmantního a naprosto neodolatelného. Má jen jednu chybu – odmítá jakýkoliv vážný vztah. Jenže ten nehledá ani Sophie, takže jejich přátelství zdánlivě nestojí nic v cestě…
Další romantický příběh od Julie Caplinové, autorky oblíbené Kavárny v Kodani, vás tentokrát vezme na výlet do životem kypícího New Yorku a přesvědčí vás, že z útěku se může vyklubat dobrodružství a že lásku někdy najdeme, až když ji hledat přestaneme.


V Levných knihách teď najdete spoustu krásných kousků. Já jsem si odtud odnesla dva Cartery, jednu Lauru Walden a Oběti ráje. Ty jsem tedy koupila v Apokryfu, ale mají knihu i v klasických LK. Teď tam mají, myslím, i Davidovy hvězdy.


Jeden za druhým – Chris Carter
Když detektivu Robertu Hunterovi ze Speciální sekce vražd losangeleské policie zavolá anonym, aby se podíval na jednu webovou stránku, vypadá to jako podivný žert. Jenže online vysílaný přenos, určený jen Hunterovým očím, zachycuje popravu neznámé spoutané oběti. A volající nechce, aby se detektiv jen díval, má se zločinu také účastnit, a odmítnutí nepřichází v úvahu.
Vzápětí je mrtvola neznámého nalezena, a tak se ukáže, že nešlo o trik ani počítačovou animaci...


Sochař smrti – Chris Carter
Detektivové Robert Hunter a Carlos Garcia stojí před dalším temným případem. Tentokrát jim chorá mysl sériového vraha předkládá s každou obětí hádanku: Jaký vzkaz se skrývá v obludném uměleckém díle, zanechaném na místě činu? Proč vložil pachatel tolik práce a fantazie do zprávy, kterou mohl sdělit mnohem snazším způsobem? A chce vůbec něco sdělit.

Skrýš na konci útesu – Laura Walden
Dona opustila Skotsko, protože jí připadalo těsné, a usadila se v Londýně. Teď se plná výčitek vrací na pohřeb rodičů, kteří měli podivnou nehodu. Dědictví – zámek a palírna whisky – je pro ni těžké břímě a Dona váhá, zda vše prodat, anebo zachovat. Mistr palírník Alister ji od prodeje odrazuje, zatímco snoubenec Gordon ji k němu nutí, každý s odlišným motivem. Komu má důvěřovat?


Oběti ráje – Kristina Ohlssonová
Na palubě plně obsazeného Boeingu 747 letícího ze Stockholmu do New Yorku je krátce po startu nalezen výhružný dopis adresovaný švédské i americké vládě. Pokud v něm nadiktované požadavky nebudou splněny, letadlo vybuchne.
Únoscům jde o to zabránit vyhoštění muže, jehož švédská Bezpečnostní policie shledala nebezpečným. Vláda se musí rozhodnout, zda zachrání život čtyřem stovkám cestujícím, kteří jsou v desetitisícové výšce drženi jako rukojmí, nebo zda vyhoštění dokoná.
Únos dostane na starost kriminální inspektor Alex Recht spolu s energickou Eden Lundellovou z Protiteroristické jednotky Bezpečnostní policie. Prostředníkem mezi vládou a policií se stane Fredrika Bergmanová, která toho času působí na Ministerstvu spravedlnosti a která je do vyhoštění také zapletená Brzy však všichni zúčastnění pochopí, že plán únosců je mnohem krutější, než si dokázali představit.
Čas letí a Fredrika s Alexem si s rostoucím úděsem uvědomují, že brzy propásnou poslední možnost, jak cestující zachránit. Boj proti času se současně stává i bojem proti strachu amerických úřadů z teroristického útoku.
A letadlu zatím začíná docházet palivo…



Co vy a Levné knihy? Ulovili jste tam v poslední době něco zajímavého?

Mějte se krásně.

Vaše Šárka ♥


6 komentářů:

  1. Kristinu Ohlsson jsem si hodně oblíbila. Mám přečtenou skoro celou její sérii s Fredrikou, chybí mi na přečtení jen Davidovy hvězdy a Potopa. Ať se líbí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji budu teprve někdy v budoucnu zkoušet, tak jsem zvědavá :) A děkuji :)

      Vymazat
  2. Pekárna v Brooklynu mě hodně láká a Chris Carter je už pro mě samozřejmostí:)) Četla jsem tedy pouze dva díly, ale rozhodně se chystám na další.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pekárna se mi líbila stejně jako kavárna, od Cartera jsem zatím četla jen Dvojitý kříž, tak se musím brzy vrhnout na další díly. A kdo ví, jestli si ten první ještě nezopáknu :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥