pátek 4. října 2019

Knižní upoutávka #1 – Zavátá sněhem

Krásný večer, přátelé :)

Rubrika Knižní upoutávka dnešním dnem nahrazuje rubriku Poprvé jsem otevřela. Jelikož se mi nedaří příspěvky dávat hned na počátku začtení se a tím pádem název rubriky postrádá smysl. Takže ode dneška Knižní upoutávka.


Na novinku Martina Stručovského Zavátou sněhem jsem se těšila, jelikož se mi líbila jeho první kniha Bez duše. Oblíbila jsem si hlavní postavu Matěje Mlynáře, přestože mě iritoval svým velmi kladným vztahem k alkoholu. Byla jsem proto zvědavá, kam se v životě posune.

Zavátá sněhem
Sníh ukrývá různá tajemství...
Pod sněhem se mohou ukrývat různá tajemství. Jenže tohle navždycky převrátí svět Matěje Mlynáře vzhůru nohama. Život knihkupce a příležitostného soukromého vyšetřovatele Matěje Mlynáře se stabilizoval. Daří se mu vzdorovat démonu alkoholu, užívá si plnými doušky vztahu s Pavlou Královou a poprvé od smrti své manželky je doopravdy šťastný. Jenže když zmizí dívka, kterou Mlynář znal od jejího dětství, náhle stojí před jednou z nejtěžších výzev života: má dodržet slib daný milované ženě, anebo pomoct bližnímu, který ho potřebuje?


Knihu vydalo opět nakladatelství Motto. Už jsem ji přečetla a myslím, že mě zaujala ještě víc než Bez duše. Matěj se v jistých ohledech zásadně změnil a celkově námět knihy se mi líbil. Příběh se četl velice dobře, autor píše lehce, čtivě. Více brzy v recenzi.

Znáte tohoto našeho tuzemského autora? Pokud ne a máte rádi detektivky, určitě doporučuji.

Vaše Šárka ♥


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář ♥