čtvrtek 23. července 2015

Knižní přírůstky 7


Včera mi z nakladatelství Šulc - Švarc přišel očekávaný balíček s knihou Robin od Zdeny Frýbové. Knihu jsem jednou už četla, byla úžasná a hodně jsem litovala, že jsem ji poslala dál. Tak teď už mám Robina opět doma a hned jsem se do něj s chutí pustila.





Anotace:
Humoristický román o foxteriéru Robinovi a jemu podřízené rodině, která není vždycky nadšena jeho rošťáckými kousky. Toto nevinně vyhlížející štěně mělo být strážcem idylické pohody a radosti u rodinného krbu, ale místo toho se raději toulá po Praze a utíká do šumavských hvozdů. I když Robin členům své rodiny někdy učinil ze života peklo, zamilovali si ho, protože dokáže být neodolatelně roztomilý a je vlastně nezapomenutelný.



6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. To je, já normálně na humoristickou literaturu moc nejsem, ale Robin je zkrátka Robin :)

      Vymazat
  2. Já jí nedávno podarovala tatínka a moc se mu líbila :-)
    www.fantasyalatriel.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám takový dojem, že máme tuto knížku u babičky a že mě hodně bavila, když jsem byla menší. Musím se zeptat jestli to je ona. :)
    Blog:Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥