pondělí 3. srpna 2015

Malinké změny

Zdravím všechny při parném pondělku :)

Jelikož jsem minulý týden nastoupila na brigádu, kam se chodí na 12ti hodinové směny, trošku nestíhám vkládat příspěvky tak, jak jsem měla v plánu. Týká se to mého knižního tipu. Nejdřív jsem si myslela, že si příspěvky předpřipravím, když budu mít volno, ale je zase hloupé potom aktualizovat příspěvek s tři dny starým datem... například. 

Tedy jsem se rozhodla, že jeden týden bude knižní tip v pondělí a druhý týden v úterý a bude se to pravidelně střídat. Jiné řešení prostě nemám. A protože příští týden budu na dovolené a nebudu mít sebou notebook... to by pak nebyla dovolená, potřebuji opravdu zmizet i z dosahu sítí :)... bude dnes můj knižní tip „dvojitý“. Doufám, že vás nějakou knihou inspiruji.

Přeji krásný druhý prázdninový měsíc...


2 komentáře:

Děkuji za tvůj komentář ♥