pátek 19. června 2015

Můj první recenzní výtisk

Svůj úplně první recenzní výtisk jsem získala od nakladatelství MOBA, kterému velmi děkuji.

Když jsem o něj žádala, ani jsem nedoufala, že by to mohlo vyjít. O to větší jsem měla radost, když ANO :-)

Kniha Unesená, kterou napsala Lesley Pearse, vypadá opravdu nádherně. Má překrásnou obálku, která už sama o sobě láká k tomu, aby ji člověk toužil vlastnit.





















Anotace:
David Mitchell utrpí šok, když jde venčit sousedova psa a ten z moře vytáhne polomrtvou dívku v bezvědomí. Nešťastnice má na sobě zvláštně staromódní šaty, na zápěstí a u kotníků pohmožděniny – nepochybně stopy po poutech – a bezcitně oškubané vlasy. Protože trpí ztrátou paměti a nevzpomíná si, kdo je, otisknou její obrázek i s prosbou o pomoc v novinách. Poznává ji přítelkyně, s níž pracovala na zaoceánské lodi, a také bývalý spolubydlící, kadeřník Simone. Společně neznámou navštěvují v nemocnici a dívka se pomalu zotavuje. Po několika dnech ji však lékař šokuje konstatováním, že musela zhruba před třemi měsíci porodit… 


Nemůžu se dočkat, až se pustím do čtení. poté se můžete těšit na recenzi.



Mějte krásný den, jako mám já :-)


4 komentáře:

  1. Gratuluji k prvnímu recenznímu výtisku! :)
    Sice mě kniha moc neláká, ale počkám si na recenzi a třeba mě přesvědčí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc. Teď dočítám knížku, kterou mám rozečtenou a pak se do ní hned pustím. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥