čtvrtek 30. července 2015

Knižní přírůstky 8


Copak to máme dneska pěkného v balíčku? Nemohla jsem se ho už dočkat :)


Nakladatelství Moba rozesílalo recenzní výtisky, ze kterých mám obrovskou radost. A jaké knihy jsem si tentokrát vybrala?


Je to thriller Běsni a zuř a historická romance Nevěsta ze zámoří.


Běsni a zuř - autorka Becky Masterman

Anotace:
Brigid Quinnová dlouhá léta sloužila u FBI jako návnada na nebezpečné sexuální predátory a do předčasné výslužby si odnesla řadu nepěkných zkušeností a trpkých vzpomínek. Nyní se ve vyprahlém arizonském Tucsonu snaží nevyčnívat z davu a žít všední život snovým manželem Carlem a se dvěma psy. Vše se ovšem mění v okamžiku, kdy ji dostihne temná minulost a řidič dálkových kamionů Floyd Lynch se dozná k nechvalně proslulé sérii vražd na Route 66, Brigidině velkému nevyřešenému případu, při němž navíc došlo k únosu a zabití její mladé chráněnky Jessiky. Lynch výměnou za doživotí policii nabízí, že zavede vyšetřovatele k Jessičinu nikdy nenalezenému tělu…

Thriller je můj nejoblíbenější žánr, takže věřím, že se mi kniha bude líbit. A obálka je úžasná.

Nevěsta ze zámoří - autorka Hana Marie Körnerová

Anotace:
První světová válka vzala Julii nejen manžela a malého syna, ale i domov a chuť do života. Uchýlí se do domu své provdané sestry, ale dobře cítí, že je na obtíž. Z ciziny se na krátkou dobu vrací Juliin strýc a nabízí neteři zajištěnou budoucnost – sňatek s krajanem, který hledá manželku ze staré vlasti. Julie po krátkém váhání souhlasí a odjíždí z Čech na ostrov v Karibském moři. Netouží hledat novou lásku, ale jen útočiště a zapomnění. Čeká ji však daleko víc. Exotická příroda, zcela jiná společnost a manžel, jehož minulost je opředena tajemstvím. Navíc je tu i nebezpečná sokyně, která s Julií rozehraje hru na život a na smrt.


Tato kniha má ve skutečnosti mnohem výraznější zelenou barvu na obálce, je opravdu moc pěkná a opět strašně příjemná na dotek. Takové knihy miluji. 

Takže jakmile dočtu knížku, kterou mám rozečtenou a to nebude dlouho trvat, hned se do těchto krásek pustím.

6 komentářů:

  1. Šárko, já včera začala číst tu Nevěstu a musím ti říct, že je to úžasně psané! Já, která má raději drsnější žánr, jsem z téhle knihy normálně na rozpacích. Přečetla jsem tedy zatím jen pár stran, ale můžu ti říct, že mě to uchvátilo. Máš se nač těšit. Ten kontrast vyprávění a popisování je úžasný. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to už se na ni těším :) Dočítám teď rozečtenou knížku a vrhnu se na ni :)

      Vymazat
  2. Taky už mi přišel balíček. Tentokrát nás nechali hezky si počkat. Přeji hezké počtení.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥