středa 16. září 2015

Knižní přírůstky 16

Tento týden jsem dostala dva balíčky s recenzními výtisky, tudíž jsem nadšená.
První balíček mi poslalo nakladatelství Grada.


A ukrývala se v něm kniha Poslední nádech od Lucy Clarke. Má překrásnou obálku, jednoduchou, to je přesně můj šálek čaje.

Ke knize byl přiložen také katalog knih.


Kniha je nádherná i vevnitř, jsem naprosto nadšená :)



Anotace:
Devětadvacetiletá Eva několik měsíců po svatbě zjišťuje, že její manžel Jackson nebyl tím, kým tvrdil, že je, a uvědomuje si, že se zamilovala do muže, kterého vlastně vůbec neznal...
Eva je vdaná pouhých deset měsíců, když její manžel Jackson při jednom ze svých rybářských výletů tragicky zemře. Jeho tělo však není nalezeno…

Strašně se těším, až se do knihy pustím. Myslím, že bude hodně dobrá.

Další balíček mi přišel z nakladatelství Paseka.


Copak v něm se asi skrývá?


Pečlivě zabaleno, to opravdu chválím. A jak jste již poznali, jde o autora Michaela Katze Krefelda a jeho Vyšinutí a Tonutí

Po Vyšinutí jsem pokukovala od té doby, co kniha vyšla. Jsem ráda, že jsem teď mohla získat obě tyto autorovy knížky.


Ke knihám byly přiloženy také moc pěkné pohledy.


Knihy jsou díky kvalitnímu papíru hodně silné, ale mají kolem třistadvaceti stran, což opravdu není bichle.

No, nejsou úžasné? 

Jsou nádherné i vevnitř, jen foťáček je nevyfotil úplně přesně, barevné strany jsou mnohem sytější.


Anotace:
Vyšinutí
Stopy vedou do Stockholmu, na místo temnější než peklo. Dánský kriminalista Thomas Ravnsholdt, přezdívaný Havran, se jen stěží vypořádává se smrtí své ženy, kterou neznámý pachatel brutálně zavraždil v jejich bytě. Je postaven mimo službu, útočiště hledá na staré lodi kotvící na kanálu v kodaňské čtvrti Christianshavn. Z osamělého přežívání jej vytrhne kamarád, když ho požádá o pomoc při pátrání po dívce, jež před několika lety beze stopy zmizela. Vše nasvědčuje tomu, že ji někdo prodal mezinárodnímu zločinci Slavrosovi, muži, který po Evropě vlastní síť nevěstinců. Vyšetřování zavede Havrana do švédské metropole. Nastává závod s časem - a také se sadistickým vrahem, který své oběti vystavuje na vrakovištích a jenž si právě vyhlédl další kořist.



Anotace:
Tonutí
Populární detektiv Havran v novém kriminálním thrilleru bestsellerového dánského autora.
Jedenáct nahých mužů utopených ve speciálních boxech. Děsivý případ z dob NDR. Odhalená nevěra a agent Stasi, který zešílel.
Za Thomasem Ravnsholdtem, přezdívaným Havran, přichází mladá krásná Louise s žádostí, aby vypátral jejího zmizelého bratra. Osamělého expolicistu si podmaní nejen její půvaby, ale i naléhavost prosby. A tak se vydává do Berlína vstříc vzrušujícímu dobrodružství s neodolatelnou ženou… a sérii nepředstavitelně zvrácených zločinů.


Na tyto dvě krasavice se také hodně těším. 

Četli jste někdo?


10 komentářů:

  1. moc pěkné knihy :-)
    přeji ti pěkné čtení :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Knihy síce nepoznám, každopádne vyzerajú dobre a pútavo a snáď také budú aj po obsahovej stránke :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyto knížky jsou pro mě novinkou. Nikdy jsem o nich neslyšela. Snad se ti budou líbit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Lucko, věřím, že budou. Nejvíc jsem nadšená z té knihy od Grady, o té jsem doposud taky vůbec neslyšela. O M. K. Krefeldovi vím díky kamarádovi, který Vyšinutí dostal k jedněm narozeninám. Pořád jsem si říkala, že si knihu od něj půjčím, tak teď už nemusím. Jsem z obou taky nadšená. A všechny tři knihy mají i luxusní obálky a jsou nádherně zpracované vevnitř. Prostě super :) Velká radost :)

      Vymazat
  4. Skvělé kousky Šárko, na ty poslední dvě se taky hrozně těším a máš pravdu, jsou obě hodně pěkné a krásně zpracované. Pěkné čtení :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Posledný nádech vyzerá veľmi zaujímavo, určite si to prečítam, ak sa k tomu dostanem! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥