čtvrtek 19. listopadu 2015

Knižní přírůstky 26

Dnes tady mám opět nějaké nové krasavice do knihovny, aby těm ostatním nebylo smutno :)

Takže máme dvojité rozbalování.

První balíček mi přišel z e-shopu Dobré knihy. Před nedávnem jsem v jejich soutěži vyhrála 300Kč na nákup knih, takže jsem okamžitě využila a měla jsem velkou radost.


Balíček přišel pořádně omotaný do igelitové fólie a pečlivě zabalený do kartonu.


Kniha byla ještě chráněna bublinkami.

Spolu s knihou mi přišly dvě záložky, z nichž jedna magnetická. Za tu jsem moc ráda, neboť je to moje první :)


Mráz od Bernarda Miniera je opravdu pořádná bichlička s překrásnou obálkou. Docela dlouho jsem po ní pokukovala, tak moje volba, jakou knihu za výhru vybrat, nebyla tak těžká.


Anotace:
Saint-Martin-de-Comminges je malé městečko ve francouzských Pyrenejích, kde jsou zimy kruté a kde se nikdy nic moc neděje. Až dokud pracovníci vodní elektrárny nenajdou jednoho zimního dopoledne mrtvolu koně bez hlavy, částečně staženou z kůže, zavěšenou na nosném stožáru lanovky, která je jedinou přístupovou cestou na toto místo. Není to obyčejný kůň – patří totiž místnímu magnátovi Ericu Lombardovi. Martin Servaz, čtyřicetiletý velitel regionální kriminální jednotky v Toulouse, je naštvaný, že byl odvolán z vyšetřování brutální vraždy bezdomovce, aby se ujal tohoto nejpodivnějšího případu své kariéry. Ve stejnou dobu přijíždí do nedalekého Wargnierova institutu, jež se specializuje na mimořádně nebezpečné a duševně choré vrahy, psycholožka Diane Bergová, která postupně zjišťuje, že ředitel ústavu využívá neortodoxní metody. Detektiv Servaz na mrtvole koně brzy identifikuje DNA, která patří jednomu z chovanců Wargnierova institutu. Ústav je ale tak zabezpečen, že není možné, aby se někdo z chovanců mohl dostat ven. A za několik dní je nalezeno první mrtvé lidské tělo. Martin Servaz s kolegyní Irene Zieglerovou musí využít všech svých schoností k vyřeření děsivého tajemství… Vynikající kombinace série skutečně strašidelných zločinů, mrazivé atmosféry a houževnatého policisty dělá z této knihy napínavé čtení, během kterého budete až do konce hádat, kdo je vrah.


  Druhý balíček je má objednávka z oblíbeného buxu. Původně jsem si včera vyzvedávala balíček z Arara.cz a také ho platila... v domnění, že jde opravdu o balíček z Arara. A ejhle, doma se ukázalo, že jsem si přinesla sice svou objednávku, ale za jinou cenu a z buxu. Tento balíček měl pozdější datum, takže jsem si říkala, že si ho vyzvednu jindy. No a slečna zkrátka balíky zaměnila. A mě ani nenapadlo studovat odesílatele balíku, když jsem měla správné heslo a částka také souhlasila. Takže jsem si pak musela pěkně vytelefonovat nápravu a příští týden si tedy vyzvednu balíček od Arara... možná, kdo ví :-D



Tentokrát čtyři knihy :)


Analytika a Obyvatele jsem měla v hledáčku už docela dlouho. Desátá síň byla ve výprodeji za 49Kč, tudíž nešlo ji tam nechat. Jen si ještě budu muset sehnat první dvě předešlé knihy tajemství sedmého syna a Knihu duší. Nespoutané sny jsem si koupila asi z toho důvodu, že je napsala Barbara Woodová. Kdybych si to nenašla na databázi, vůbec by mě to nenapadlo. Sice jsem od Barbary ještě nic nečetla a tohle je prý úplně v jiném stylu napsané, ale tak uvidíme. Mám doma Hippokratovu přísahu, tak snad potom třeba knihy a styly porovnám.

Analytik: John Katzenbach
Newyorský psychoanalytik Frederick Starks dostal záhadný, výhrůžný dopis. Po přečtení jeho řádků se ocitl ve víru nebezpečné hry, kterou režíruje neznámý šílenec. Základní pravidlo zní: během dvou týdnů musí Starks odhalit pisatelovu identitu. Jestliže se mu to podaří, vyvázne živý. Neuspěje-li, pisatel postupně zavraždí padesát dva lidí, kteří jsou Starksovi blízcí - pokud je ovšem doktor nezachrání tím, že zabije sám sebe.

Kniha má vysoké hodnocení, tak uvidím, jak se mi bude líbit.


Nespoutané sny: Kathryn Harvey
Rachel prožila dětství v neutěšených poměrech, násilnický otec ji zneužíval tak, že ve čtrnácti letech utekla z domova. Veškerou svou naději a lásku upnula k mladíkovi Dannymu, ale dočkala se trpkého zklamání. Zapřisáhla se, že se pomstí. Na svoji příležitost čekala řadu let. Ctižádostivý Danny Mackay se časem stal známou osobností po celých Spojených státech, mediální hvězdou, jež hlásá pokrytecké fráze o křesťanské lásce a později se dokonce rozhodne kandidovat na úřad prezidenta. Rachel se mezitím dopracovala k značnému majetku, změnila si jméno a díky plastickým operacím i podobu. Vykonat pomstu je však složitější, než se zdálo.





Desátá síň: Glen Cooper
Ve francouzském opatství u vesnice Ruac je za starou policí v knihovně nalezen středověký rukopis. Literární historik Hugo Pineau v něm objeví fascinující text: stránky knihy ukrývají bizarní příběh záhadné jeskyně s prehistorickými malbami, ale také primitivní mapu, podle níž by se jeskyně měla nacházet někde nedaleko opatství. Hugo se za pomoci svého přítele, archeologa Luca Simarda, vydá jeskyni hledat. Objeví však to, co by nikdy nečekali - v nejhlubším místě podzemního bludiště leží ta nejpodivuhodnější síň. Když však začnou odhalovat její starodávné tajemství, zjistí, že se zapletli do velmi nebezpečné hry. Po řetězci '' náhodných'' úmrtí už není pochyb, že záhadu desáté síně kdosi střeží a nezastaví se před ničím......


Obyvatel: Francis Cottam
Každý rok se miliony svobodných žen na celém světě nastěhují do nového bytu, ale jen málokterou napadne, že ani vlastní domov nemusí být ostrovem bezpečí.
Mladá lékařka Juliet Devereauová, jejíž manželství se nečekaně ocitá v troskách, zoufale hledá přijatelné místo k bydlení v Brooklynu. Potřebuje získat zpět ztracenou životní rovnováhu a začít nový život. Nemůže uvěřit svému štěstí, když konečně najde krásný a prostorný byt s výhledem na Brooklynský most. Vše se zdá být naprosto ideální… až příliš ideální…. 
V průběhu několika týdnů ji záhadné události vedou k podezření, že v bytě není sama, a nemůže se zbavit pocitu, že ji někdo sleduje. Podivné zvuky, které ji v noci probouzí, silueta muže, stojící v jejím pokoji… Její obavy však nejsou dílem zjitřené fantazie, ohrožení je až příliš reálné a o to hrozivější. Juliet je proti své vůli zavlečena do děsivé hry na kočku a myš a neexistuje žádná jistota, zda z ní vyjde živá…


Znáte některou z knih? Četli jste? Těším se na vaše komentáře :)



Přeji krásný večer
Noel...


14 komentářů:

  1. Mráz se vsem moc libi. Nezapomen na druhy dil:). Pekne pocteni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Druhý díl jsem vyhrála v soutěži na stránkách nakladatelství XYZ :) Tak se těším, až mi dorazí :)

      Vymazat
  2. Gratuluji k výhře, a přeji pěkné čtení :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem si teď nakoupila 3 knížky, jen si musím na ně udělat čas. Ráda bych tě i ostatní holčiny pozvala na mou GIVEAWAY o super balíček, kde najdete produkty od - essence, iam, fingrs, claires... více na mém blogu www.denniesk.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné knihy! :-) Desátou síň jsem si pořídila taky, koupila jsem ji v Levných knihách :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Tak tam jsem ji neobjevila a to tam chodím poměrně často :)

      Vymazat
  5. Krásné knihy! :)
    Četla jsem Obyvatele a bylo to super.Při čtení knihy mě mrazilo v zádech.Podle této knihy je i film,který je podle mě stejně vydařený jako kniha :)
    Přeji krásné čtení! :)
    P.S Také mi včera přišla objednávka z bux.cz (zatím moje největší 9-ti knih),ale dala jsem si na tento rok pravidlo,že všechny knihy,které si od Listopadu koupím najdu až pod stromečkem :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Obyvatel mě zajímá, i když názory jsem četla různé, ale jsem ráda, že třeba tobě se právě líbil. Potom bych zkoukla i film. Panečku, tak to bude balíčků pod stromečkem :)

      Vymazat
  6. Obyvatele mám ve wishlistu už dlouhou dobu, tak si počkám, jak se bude líbit tobě :) Nespoutané sny mám doma nějaký ten pátek, samozřejmě ještě nepřečtené :D Jinak pěkné knihy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hrozné, jak se knížky hromadí a člověk nestíhá číst. A přitom by tolik chtěl. Taky vůbec nevím, kdy se k nim dostanu. :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥