úterý 22. března 2016

Můj knižní tip #12


Přeji všem krásný, úterní podvečer :)

Přicházím s knižním tipem, opět ve formě fotočlánku, jak jste v poslední době zvyklí. 
Jako vždy vám představím jednu z nepřečtených knih z mé knihovničky. Dnes půjde o první díl argentinské ságy V zemi korálového stromu. 
Název prvního dílu je totožný, tedy V zemi korálového stromu od Sofii Caspari.


Knihu jsem koupila ve výprodeji na Arara.cz za krásnou cenu nějak kolem 100Kč, nevím už přesně, ale do 150Kč určitě.
Kniha má překrásnou obálku. Anotace je zajímavá, vypadá to na napínavý příběh. Navíc exotické prostředí mě také láká. Na tuto ságu mě přivedla Rodaw z Knihánkova, protože kdysi ukazovala ve chvástačce další díl nebo poslední díl, to už si také přesně nepamatuji.

V zemi korálového stromu vydalo nakladatelství Knižní klub v roce 2013 a je to docela bichlička, má 560 stran.

Anotace:
V létě roku 1863 se při plavbě do Buenos Aires poznají dvě mladé ženy Anna a Viktoria. Obě jsou na cestě za svými manžely, kteří tam cestovali před nimi.
Viktoriina muže povolaly naléhavé obchody na jeho usedlost na severu Argentiny. Annina rodina naopak nebyla schopná dát dohromady prostředky na společnou plavbu. V daleké zemi, s níž si obě spojují velké naděje, se jejich cesty na čas rozejdou. Avšak Viktoriina zdánlivě šťastná budoucnost se utváří jinak, než čekala, a Annu očekává po příjezdu hrozná zpráva...


Kniha je krásná i bez přebalu :)

Znáte knihu? Četli jste ji? Lákají vás exotická prostředí a rodinné ságy? Určitě mi napište do komentářů, ráda si je přečtu.

To je ode mne pro dnešek vše, dnes jsem si byla vyzvednout další objednávku z buxu, takže chystám rozbalovačku :)

Mějte se krásně,

Noel ♥


10 komentářů:

  1. Sérii mám doma, ještě jsem se k ní nedostala, ale hodlám to brzy napravit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se mi bude líbit tento první díl, taky si chci dokoupit i ty dva další. Ale jen se ke knize dostat :)

      Vymazat
  2. Kniha vypadá opravdu lákavě :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, ty dokážeš nalákat už jen těmi fotkami :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se mi tato série u Rodaw zalíbila, musím se po ní poohlídnout v knihovně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sérii znám a jednou jsem si jeden díl v knihovně půjčila. Pak mi ale došlo, že je to druhý díl, tak jsem ho šla zase pěkně vrátit, takže si musím vyhlídnout ten první :)
    Jsem zvědavá, jak se Ti bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem zvědavá, jak mi knížka sedne, ale podle anotace, myslím, že by mohla :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥