sobota 30. července 2016

Knižní přírůstky 51

Krásný sobotní den všem :)

O víkendu se bude na mém blogu mimo jiné také rozbalovat :) Balíček mám tedy nafocený už pár dní, ale to vůbec nevadí. Jde o objednávku z buxu. Opět jsem využila slev, jak jinak :))



A tady už máme všechny krasavice :)


Kniha Dny krve a hvězdného třpytu od Laini Taylor je pro dceru. První díl už máme doma. Já teda fantasy vůbec nečtu, ale mám pocit, že sérii Kost krve bych si možná i také přečetla. Avšak uvidím, zatím nejsem rozhodnutá. Jen anotace obou dílů se mi docela líbily. Ale nevím, jestli ještě vyjde třetí díl, když tyto první dva díly jsou už ve výprodeji. Nemáte někdo info?

Anotace:
Karou konečně získá odpověď, kterou hledala snad odjakživa. Mladá, talentovaná a tak trochu záhadná studentka pražské výtvarné školy a chráněnkyně netvorů konečně ví, kým je – a čím je. Ovšem s tímto zjištěním souvisí i pravda, za jejíž smazání by dala cokoliv… Zamilovala se do nepřítele a on ji zradil, a za to trpěl celý svět.
Karou se teď musí rozhodnout, jak daleko zajde při pomstě svého národa chimér. Ve strhujícím tajemném příběhu o zlomeném srdci, velikosti krásy a plném krutých rozhodnutí se Karou a Akiva ocitnou na protilehlých stranách opět rozhořelé, již odvěké války. Zatímco Karou a její spojenci se v zemi prachu a hvězd snaží vybudovat novou armádu chimér, Akiva svádí vlastní boj: boj za vykoupení, za vlastní svědomí a naději. Je však možné vzkřísit naději z popela jejich společného a zničeného snu?

Kniha navazuje na první díl Dcera kostí a dýmu stejnojmenné, v knižním fantasy světě oceňované trilogie.


Spouštěče od Wulfa Dorna za 99Kč jsem nemohla nekoupit, obzvlášť, když mám doma již Mrazivé ticho a Temné šílenství. Navíc jsem koukala, že Spouštěč je první díl série Lesní psychiatrická klinika, takže brzy se do něj budu moci pustit a dát si sérii pěkně po pořádku. Strašně se na něj těším, hodně si od něj slibuji a místo psychiatrické kliniky mi připadá dost mrazivé samo o sobě. A obálka je boží :)

Anotace:
Kdo se bojí Černého muže? Případ zneužívané pacientky se pro psychiatričku Ellen Rothovou stává noční můrou. Žena tvrdí, že ji pronásleduje Černý muž, a krátce nato beze stopy zmizí. Při pátrání se cílem neznámého přízraku stává i Ellen. Při šíleném závodu o čas je ve hře život lékařky i její pacientky. Psychiatrička stále hlouběji zabředá do labyrintu strachu, násilí a paranoie. A čas na splnění ultimáta co nevidět vyprší…


A další knihy jsou od Agathy Christie. Pěkně se mi díky akcím a výprodejům hromadí :)

Schůzka se smrtí
Námět na detektivní román Schůzka se smrtí získala Agatha Christie při cestách se svým mužem, archeologem Mallowanem, který prováděl vykopávky na Blízkém východě. Přeneseme se tedy i my společně s hlavními hrdiny do Jeruzaléma, budeme vdechovat vůni starých mešit a cizokrajné přírody. A na pozadí růžových skal údolí Petry se staneme svědky střetnutí staré despotické ženy a jejích dětí, kteří jsou k sobě připoutáni vzájemnou nenávistí. Nakonec dojde k nevyhnutelnému – k tragické smrti matky…
Vyvstává otázka – přirozená příčina, nebo vražda? Dospělé děti měly tisíc a jeden důvod přát si matčinu smrt. Ostatně ani náhodní spolucestující nejsou bez podezření. Hercule Poirot nemá lehkou situaci: do čtyřiadvaceti hodin musí dát policii rozluštění. Jako vždy však chce odhalit celou pravdu, nikoliv pouze pachatele…


Oznamuje se vražda
Další z detektivních příběhů Agathy Christie, jehož rozuzlení svěřila autorka do rukou slečně Marplové, nás zavádí do malého anglické městečka Chipping Cleghorn. Poklidný a jednotvárný život jeho obyvatel rozvíří inzerát otištěný v místních novinách – je v něm oznámen zločin, a to dokonce hrdelní. V určenou dobu a na určeném místě se poté události seběhnou tak, že je může objasnit jen tato všímavá a energická dáma, ztělesněná dobrá víla z viktoriánských časů, vyzbrojená staromódní kabelkou, pletacími jehlicemi a zvídavýma očima...


Sittafordská záhada
Zapadlou anglickou vesničku Sittaford odřízne od okolního světa sněhová bouře. V Sittafordském sídle, které obývají nájemnice paní Willetová a její dcera Violet, se sejdou místní obyvatelé na večeři - a po ní podniknou spiritistickou seanci. Ta jim vyjeví děsivou zprávu: kapitán Trevelyan, vlastník sídla, toho času bydlící v nedalekém městečku Exhampton, je mrtev. Trevelyanův starý přítel major Burnaby nelení a vyrazí pěšky do Exhamptonu, aby se přesvědčil, že všechno byl jen hloupý vtip. Ale nebyl...


Hadí doupě
Hadí doupě - příběh, který na scénu nepřivádí ani slavnou slečnu Marplovou, ani bystrého ješitu Hercula Poirota, a dokonce ani Tommyho Beresforda a jeho ženu Pentličku; přesto jej jeho autorka opakovaně označila za jednu ze svých nejoblíbenějších detektivek. Ve velkém, poněkud bizarním domě na londýnském předměstí žije rozvětvená rodina řeckého přistěhovalce Aristida Leonidese. Když náhle starý pán za podezřelých okolností zemře, vše nasvědčuje tomu, že byl úkladně zabit a že pachatele je nutno hledat právě v okruhu rodinných příslušníků. Vždyť příslib tučného dědictví je tak lákavý... Ovšem motivů vraždy může být přinejmenším tolik, kolik žije na sídle lidí. O ruku milionářovy vnučky Sofie se shodou okolností uchází syn kriminalisty ze Scotland Yardu - napůl host v domácnosti a napůl amatérský detektiv začíná luštit hádanku, jejíž řešení vyráží dech. Jaké štěstí pro čtenáře, že před více než padesáti lety nepodlehla Agatha Christie naléhání vydavatelů a odmítla závěr Hadího doupěte přepsat!



Tak to je z mé poslední objednávky z buxu všechno. Ještě nějaké knihy na mě čekají v zásilkovně. Musím vyzvedávat postupně :)) Ale určitě si příští týden zase něco přinesu :)

Pokud jste někdo četli Spouštěče a nebo sérii Kost krve, určitě mi napište, jak se vám knihy líbily.

Mějte se krásně, užívejte léta a čtěte :) 

Ahoj Šárka ♥


18 komentářů:

  1. Pekne kousky Sarko, at se ti vsechny libi :-)Ja jsem z techto cetla Hadi doupe a Schuzku se smrti jsem nedavno videla v televizi a ta byla take super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji, na Agathu se taky moc těším, až se do jejích knih pustím :)

      Vymazat
  2. Znám jen Agathu. Taky bych ji někdy zkusila jaká je.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný výběr! Dcera kostí a dýmu jsem četla. Přišlo mi to docela ukončené proto mě překvapilo, když jsem zjistila že to má pokračování. Každopádně se mi do něj moc nechce. Tak pak určitě napiš jaké to bylo! :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já ještě nevím, jestli se do té série pustím, mám to hlavně pro dceru, ale anotace mě celkem zaujaly. Tak ještě uvidím, fantasy totiž vůbec nečtu :))

      Vymazat
  4. Pekné přírůstky! A já si snad taky začnu pořizovat Agathu! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé přírustky :-) Já jsem Spouštěče dostala darem, a právě ho čtu :) Jsem teprve v první třetině, ale zatím mě doopravdy baví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky :) Já se na něj hodně těším, jakmile dočtu recenzní výtisky, asi přijde hned jako další na řadu :)

      Vymazat
  6. Krásné přírůstky! :)
    Nad sérii Kostr krve stejně jako nad Spouštěčem hodně přemýšlím :)
    Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Spouštěče se nemůžu dočkat, už abych se do něj mohla pustit :)

      Vymazat
  7. Pěkné přírůstky :) Spouštěč mě hodně zaujal a taky mám doma Mrazivé ticho, tak by se to hodilo :) Dceru kostí a dýmu jsem už měla několikrát v košíku, ale zatím odolávám..nevím, jak je to s 3. dílem, myslím, že jsem někde četla, že ho nevydají, ale nevím to jistě...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky myslím, že ho nejspíš nevydají, když už jsou knihy ve výprodeji. Je to škoda potom, když není ucelená série :(

      Vymazat
  8. Já Ti to tu dnes zaspamuji, Šári, promiň, ale dlouho jsem se nedostala ke čtení blogů :) Moc hezké přírůstky, od Dorna na mě čeká Temné šílenství a ráda bych, aby se mi zalíbil a já jeho dílo postupně kompletovala. Užij si čtení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristý, neomlouvej se, jsem ráda, že zase mohu číst tvé komentáře. Pokud chceš číst od Dorna celou sérii, tak Spouštěč je první díl, byť u nás vyšel naposledy. Na buxu je teď za 99Kč. Moc se na něj těším, myslím, že bych se mohla u něj i trochu bát :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥