úterý 25. října 2016

Knižní přírůstky 71

Zdravím všechny knihomoly :)

V poslední době se na mě usmálo štěstí hned ve dvou soutěžích na blozích. A včera mi dorazila první výhra.

Jde o parádní publikaci z nakladatelství Metafora Polévková mánie autorky Kathryn Bruton. Polévky mám ráda, takže jsem šťastná jako blecha, že jsem knihu u Veru a Jani na blogu Knihy na cestách vyhrála.


Anotace:
Už naše babičky říkávaly, že polévka je grunt. A nejlepší ze všeho je domácí. Jenže co s tím, když nemáme čas? A po pravdě řečeno, klasické polévky – bramboračka, hrachovka, gulášovka – už nás tak trochu nudí. Chtělo by to něco nového, originálního, dobrého a přitom zdravého. A právě tohle vás v této knize čeká.
Spousta receptů, málo kalorií. Exotické chutě z celého světa. Místo smetany a másla jsou tu výživné oleje z ořechů či semínek, aniž by to ve výsledku nějak ubralo na lahodnosti. A co všechno v knize naleznete?

Polévky pro vegetariány, vegany i pro ty, kteří dodržují speciální dietu
Polévky krémové i chlazené, bujóny a consommé
Patnáctiminutové polévky pro dny, kdy opravdu nestíháte
Polévky ze superpotravin pro superzdravou vzpruhu
Nízkokalorické přílohy a snídaňové misky

Ať už potřebujete něco na zahřátí, pro pozvednutí nálady, k zasycení či ke zdravému mlsání, tady si určitě vyberete.



Kniha je moc pěkně zpracovaná a už se těším, až nějakou polívčičku vyzkouším.

Takže toto je moje první výhra a až mi dorazí ta další, určitě se vám zase pochlubím.

Mějte se moc krásně a třeba si dejte nějakou dobrou, horkou polévku :)

Vaše Šárka ♥


14 komentářů:

  1. Máme radost, že máš radost :-) .... Jsem moc ráda, že se ti knížka líbí Šári :-) Pěkné čtení a chutné vaření :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám polévky moc ráda a vařím je vážně často. Nejraději zeleninové, v různých kombinacích. Kniha vypadá velmi hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky můžeme polévky. Klidně si dám i v létě v horku vařící vývar :))

      Vymazat
  3. Vypadá to krásně a ty fotky v té kuchařce nádhera. Gratuluji! :D
    Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
  4. Juuu paráda a ty fotky jsou parádní je vidět,ze mám hlad 😂
    Katy

    OdpovědětVymazat
  5. gratuluji k parádní výhře, Šári, užij si ji :))

    OdpovědětVymazat
  6. Uz jsem ji videla na jinych strankach. Uz se tesim na detaily, doufam, ze bude pekna recenze s fotkami a ukazkou :-P

    OdpovědětVymazat
  7. Kniha vypada lakave tesim se az z ni neco uvaris a podelis se s nami o fotecky a treba i nejaky tvuj oblibeny polevkovy receptik :-) Krasny den Sarko :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥