neděle 20. listopadu 2016

Knižní přírůstky 76

Zdravím všechny knihomoly :)

Dnes mám pro vás přírůstkový příspěvek. V týdnu mi dorazila jedna výhra a recenzní výtisk z Martinusu.

Recenzáček z Martinusu přišel s hromadou drobností pro knihomoly. Protože další soutěž do konce roku na mém knižním blogu neproběhne, na drobnosti se můžou těšit výherci knihy Kdysi, které budu v týdnu odesílat. 

Tentokrát jsem vybírala z přiloženého seznamu. Vybrala jsem si dvě knihy, s tím, že buď jednu nebo druhou, podle toho, který výtisk bude ještě k mání. A dorazila mi tedy druhá kniha s názvem Měsíční svit nad Paříží od Jennifer Robson.


Anotace:
Je jaro 1924 a Helena Montagu-Douglas-Parr právě přijíždí do Paříže, aby si zde léčila rozchodem zlomené srdce. Je připravena přijmout opojný půvab Města světel a nechává se vtáhnout do světa ztracené generace a okruhu amerických krajanů, s jejichž podporou nachází odvahu k realizaci svého snu – stát se umělkyní.
Jako Phoenix se Paříž znovu rodí z popela velké války a Helena si uvědomuje, že i ona se mění. Dobrá dívka, kterou kdysi byla, tak svědomitá a poslušná, vědoma si svého místa ve světě, je navždy pryč. Ale teď, když odhodila své staré já, kým se stane a kam patří?
Fascinující historický román o anglické dámě, která vymění svůj usedlý aristokratický život za hypnotizující salony a opojný svět ztracené generace Paříže 20. let 20. století.



Knihu jsme už samozřejmě v naší blogosféře zaregistrovala, anotace se mi hodně líbí a ta obálka... prostě úžasná. Takže už se moc těším, až se do knihy pustím. Ale ještě musí chvilku počkat.

A další přírůstek je tedy výhra z blogu Slávka Knihomolka. Jde o knihu Hodinová manželka Eva od Petry Nachtmanové. A na ni se taky moc těším a Slávce děkuji :)

Anotace:
Humorný společenský román o podnikavé ženě, líném bratrovi a záhadném nápadníkovi.
Eva se úspěšně rozvedla, koupila domek na vesnici a založila vlastní firmu. Poklidný průběh dosavadních životních změn naruší bratr Oldřich. Nastěhuje se k ní se psem a želvou. Žena ho vyhodila a Evě je brzy jasné, proč. Musí se stále unaveného bratra zbavit, jinak ji přivede do hrobu! A v hrobě se skutečně ocitne dřív, než se naděje... V té době však Evin život nekončí, teprve se pořádně roztáčí!



Takže to jsou moje nové přírůstky. Napište mi, jestli jste četli některou z knih anebo, jestli se chystáte.

Mějte se moc krásně a užijte si neděli.

Vaše Šárka ♥

18 komentářů:

  1. Mně se Měsíční svit moc líbil. Těším se na tvůj názor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Četla jsem na ni hodně pozitivní ohlasy, tak se těším :)

      Vymazat
  2. Drobnosti od Martinusu jsou vždycky strašně k poňuchání, nicméně sama doma žádné nemám, jen je vždy obdivuju na fotkách jiných :)) A Měsíční svit mě zaujal - anotací i obálkou, hned jsem si ho objednala v knihovně. Snad se bude líbit :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se na knížku těším a martinusácké drobnůstky jsou fakt skvělé a vždy potěší :)

      Vymazat
  3. Měsíční svit jsem také zaregistrovala, ale ještě jsem se k němu nedostala :) Hezké čtení přeji! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem zvedava na tvou recenzi na Mesicni svit :-)Ta obalka je uzasna. Krasnou nedeli preji Sarko :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že mě kniha zaujme tolik, jako ostatní čtenářky :) Měj se krásně, Jani :)

      Vymazat
  5. Jsem ráda, že kniha dorazila. Užij si čtení. S

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ať se ti, Šárko, Měsíční svit nad Paříží líbí! Taky o ní přemýšlím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zajimave knihy! Mesicni svit si hodne lidi chvali :)
    Katy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem četla nadšené ohlasy, tak doufám, že se k nim zařadím :)

      Vymazat
  8. Budu se těšit na Tvé recenze :-) Užij si čtení :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Měsíční svit vypadá úžasně a taky se na něj časem chystám. Ať se knížky líbí, těším se na dojmy! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥