pátek 20. září 2019

Poprvé jsem otevřela – Vzpomínky vyblednou

Krásný večer, přátelé :)

Jelikož už knihu pomalu dočítám, měla bych vám konečně prozradit, o jaký příběh jde, s jakou autorkou jsem teď trávila volný čas.

Jsem začtená do novinky od Tamary McKinley Vzpomínky vyblednou. Příběh se odehrává v roce 1904, ale ve vzpomínkách hlavní postavy se vracíme do konce 19. století.



Anotace:
Christy už dlouho toužila vrátit se z australské Tasmánie do rodného Skotska. A nyní se po boku své dcery a vnučky skutečně vydá na cestu. Ty ale po čase zjistí, že Christyina minulost je mnohem temnější, než si vůbec dokázaly představit, a že návrat oživí hořké vzpomínky, které navždy změní jejich životy.

Příběh se rozvíjí velmi pomalu a úplnou pointu se čtenář dozví až na samotném konci. Já už totiž skoro na konci jsem, ale úplně vše ještě nevím. Přestože je to příběh pomalejšího rázu, baví mě, čte se mi dobře. Je zasazen do australské Tasmánie a do Skotska.

Knihu vydalo nakladatelství Alpress v létě letošního roku.

Máte rádi anglickou autorku Tamaru McKinley, která je původem z australské Tasmánie, kam ráda směruje i své příběhy?

Vaše Šárka ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář ♥