neděle 19. listopadu 2017

Měsíční shrnutí – říjen

Krásný nedělní večer :)

Opět sepisuji měsíční shrnutí pěkně pozdě, ale tak co nadělám, čas je proti mně. A kolik jsem toho tedy v říjnu přečetla?

Minulý měsíc jsem dočetla Sbor chilburských dam od Jennnifer Ryan, přečetla jsem Budu vším, čím mě chceš mít od Mindy Mejii, Pochopíš, až budeš velká od Virginie Grimaldi, Slibuji ti, Annabelle od Tamary McKinley, Byl jsem nechtěné dítě beze jména od Petra Hrocha Bindera, Střípek malachitu od Zdeňka Hanky a rozečetla jsem Dítě od Fiony Barton. Přečetla jsem toho kapánek víc než v jiné měsíce, ale jen proto, že jsem byla v říjnu nachlazená a když jsem měla volno, trávila jsem i nějaký čas v peřinách, takže se to odrazilo i na počtu přečtených knih.



Sbor chilburských dam je zase trošku jiným stylem pojatý příběh z druhé světové války. Pokud máte rádi vyprávění formou deníků či dopisů, bude kniha pro vás to pravé. Mně se líbila moc. Hodnotila jsem 85% a recenzi si můžete přečíst zde.




Kniha Budu vším, čím mě chceš mít mě nadchla. Vážně jsem ji zhltla, je to čtivý, napínavý román s prvky thrilleru a za mě má velké doporučení. Hodnotila jsem 97% a recenzi  najdete zde.







Pochopíš až budeš velká je příjemná oddechovka, místy vkusně vtipná, zasmějete se, ovšem najdete v ní i pasáže k zamyšlení. Určitě stojí za přečtení. Kniha ode mě dostala 85% a recenzi najdete zde.





Na román Slibuji ti, Annabelle jsem se hodně těšila, ale trochu mě kniha zklamala. Je napsaná dost nevyrovnaně, první polovina mě celkem nudila, byť námět je rozhodně zajímavý. Druhá polovina naopak se pěkně rozjela a bavila mě mnohem více. Díky tomu jsem dala knize 80%, i když jsem si zpočátku myslela, že to bude jen průměr. Vím, že autorka píše mnohem lépe, tato kniha však mezi moje topky určitě patřit nebude. Recenzi čtěte zde.


Byl jsem nechtěné dítě beze jména je částečně autobiografický příběh autora Petra Bindera. Jde o útlou knihu, ale díky svým myšlenkám silnou. Hodnotila jsem 80% a recenzi najdete zde.





Střípek malachitu byl pro mě šlápnutím vedle. Od autora jsem četla Dopis do ticha, od kterého jsem čekala také trochu víc, tudíž jsem chtěla zkusit ještě další knihu. Ovšem Střípek byl pro mě ještě horší než Dopis. Prostě styl autora mi nesedí, zkusila jsem a vyhledávat už nebudu. Kniha dostala 69% a recenzi si můžete přečíst zde.



Dítě jsem samozřejmě už také dočetla a po Střípku malachitu jsem si spravila chuť. Byť jde o pomalejším tempem psaný psychologický thriller, bavila jsem se a doporučuji. Hodnotila jsem 87%. Recenze je už také na blogu, najdete ji zde





NEJ knihou měsíce bych zvolila Mindu Mejiu a její Budu vším čím mě chceš mít. Nejslabší knihou se stal jednoznačně Střípek malachitu. Za skvělé grafické zpracování si velké plus zaslouží kniha Sbor chilburských dam.

A kolik nových knih mi přibylo v měsíci říjnu? Jestli se nepletu, je to krásných 16 kousků.

Čtyři knihy mi přišly jako recenzní výtisk.





Dvě knihy jsem si objednala na Mega knihách, protože jsem vyhrála poukázku v určité cenové relaci, takže jsem ji musela okamžitě využít. A Byl jsem Mengeleho asistentem jsem si pořídila na Levných učebnicích.


Dvě knihy jsem dostala. Mučednici od Sabinky z Knižní kavárny u Nely a Úterní ženy od Káti z Knižního večírku.



Dvě jsem si dovezla z veletrhu v Havlíčkově Brodu.



Tato trojice pochází z Levných knih.


Poslední dvě knihy jsem si objednala na Knižním klubu. 



A to byl můj měsíc říjen v knihách. A jaký byl váš? Kolik knih jste přečetli? Měli jste šťastnou ruku ve výběru?

Mějte se krásně, vaše Šárka ♥

6 komentářů:

Děkuji za tvůj komentář ♥