pondělí 11. června 2018

Poprvé jsem otevřela – Volavka

Krásné odpoledne, milí přátelé :)

Dnes vám představím knihu, se kterou v posledních dnech trávím volný čas. A je to Volavka od Sharon J. Bolton. Jde o druhý díl série s Lacey Flintovou v hlavní roli. Jak mi její postava moc neseděla v prvním dílu, tak tady mě baví. A celkově mě Volavka hodně baví. Jsem za polovinou, je to napínavé a vážně jsem zvědavá, co ze z toho všeho vyvine. Je snad normální, aby každoročně několik studentů spáchalo sebevraždu a ještě navíc úplně šílenými způsoby? Moc ne, že. No, zatím jsem neprokoukla, co má autorka úplně za lubem a těším se na rozuzlení.


Anotace:
Studium na Cambridgi bylo pro ně příslibem dobrého života. Ve skutečnosti tam našly smrt.
Slovutnou univerzitou se plíží smrt. Umírají především dívky a vždy odcházejí ze světa vlastním přičiněním. Když se však začne o celou věc zajímat policie, vyjde najevo, že psychologický profil, pohyb po sociálních sítích a aktivity zemřelých vykazují shodné rysy. Je možné, že je někdo k sebevraždě dohnal?
Dokázat tuto domněnku se zdá zprvu nemožné, a tak se detektiv inspektor Mark Joesbury odhodlá k nebezpečnému kroku: vyšle do Cambridge svou podřízenou Lacey Flintovou. Ta se má vydávat za studentku a v této roli se pokusit o odhalení skutečného pozadí podivných událostí.
Lacey Flintová ví, do jak nebezpečné mise se pouští. Vlastně i trochu pochybuje, jestli to pro ni není příliš velké sousto. Podaří se jí vylákat vrahy na světlo, anebo se stane další obětí jejich smrtonosné manipulace?



Třetí díl série si musím ještě pořídit a potom už se pustím do letošní novinky Temných říčních proudů.

To je pro dnešní článek všechno, mějte se krásně a čtěte :)

Vaše Šárka ♥

8 komentářů:

  1. Knihu ani autora neznám, ale nevypadá to vůbec zle, jsem zvědavá na recenzi. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja precetla zatim prvni dil, a ten se mi libil. Volavku mam take v planu. At se kniha libi, a tesim se na recenzi Sarko :-)Preji hezky den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s prvním dílem trošku bojovala, ale Volavka mě chytla hned od začátku. Tak jsem zvědavá na další díly :) Měj se krásně, Jani :)

      Vymazat
  3. O knize vím z doslechu, vypadá dobře, ale v plánu ji zatím nemám :-)
    Věřím, že se bude líbit ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Už se moc těším, až se ke starším případům s Lacey vrátím, četla jsem první a čtvrtý, oba skvělé :) Zbylé už mám dávno doma, tak doufám, že je v létě dočtu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem moc ráda, že jsem se je rozhodla číst postupně. Teď si musím pořídit třetí díl, ten jediný nemám. Ty první dva čekaly hodně dlouho na poličce :D

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥