úterý 17. července 2018

Poprvé jsem otevřela – Profesionálka a jiné povídky

Krásný den vám všem :)

Jelikož jsem zatím nestihla nafotit knihy na článek o nových přírůstcích, představím vám dnes knihu, kterou právě čtu. Jmenuje se Profesionálka a jiné povídky, autorem je Vladimír Pohorecký. Je to útlounká knížka, nemá ani 100 stran, tak ji přečtete za dvě hodinky. Já tedy ne, protože jsem třeba teď o víkendu nepřečetla ani řádek. Ale pokud ten čas mít budete, povídky zhltnete za chvilku. Kniha jich obsahuje patnáct a jsou opravdu kraťoučké a dobře se čtou.


Anotace:
Profesionálka je souborem patnácti kratších povídek se silnými až překvapivými pointami, které ve čtenářích zanechají působivou dohru. Hlavními aktéry jsou zpravidla antihrdinové, zachycení v různých životních etapách. Postavy originálních příběhů o mezilidských vztazích bývají často vystaveny mezním situacím, které obnažují jejich zranitelnost a nevyrovnanost. Přesto, byť i s pomocí ironie, nerezignují.



Kniha byla vydaná v letošním roce u nakladatelství Krigl. Zaregistrovali jste ji už? Čtete povídky? Já se přiznám, že je moc nevyhledávám, ale občas může člověk udělat výjimku.

Chybí mi pár stránek do konce, takže si myslím, že recenzi knihy můžete očekávat brzy. 

Mějte se moc krásně...

Vaše Šárka ♥

3 komentáře:

  1. Povídkové knihy vyloženě nevyhledávám, ale když mě kniha zaujme, tak si ji ráda přečtu. Těším se na tvůj názor, snad jsi s knihou spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  2. O knize jsem ještě neslyšela, povídky moc nečtu, ale přiznám se že tahle vypadá hodně zajímavě. Docela by mě zajímalo jak se autor popasoval s tak krátkými povídkami, protože kraťoučké opravdu být musí...:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak kniha je už dočtená, jako prvotina nebyla určitě špatná, no více dozvíte brzy v recenzi :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥