pondělí 17. září 2018

Poprvé jsem otevřela – Dědictví maorského náčelníka

Krásný večer, milí knihomolové :)

Naposledy jsem vám v této rubrice ukazovala knížku ze žánru populárně naučného, a přestože jsem ji ještě nedočetla, měla jsem chuť si k ní přibrat navíc beletrii. Běžně dvě knížky nečtu, ale protože tady u jedné nejde o příběh, nevadí mi to.


Sáhla jsem po novince od Laury Walden Dědictví maorského náčelníka. Mám za sebou asi 100 stran a neříkám, že by to nebylo dobré. Je to dobré, ale hlavně zpočátku jsem se v ději a především v postavách hodně ztrácela. Objevily se tam tři časové linie, dále tedy pokračují dvě, a spousty postav. Vážně jsem měla chaos, kdo ke komu patří a v jaké časové linii se nacházejí. Teď už je to lepší a já doufám, že se do děje ještě lépe začtu a knížku si užiju. Námět se mi líbí.


Anotace:
„Milá Sarah, kéž bych ti to všechno mohla sdělit osobně… Tvá matka byla moje nejlepší přítelkyně…“ Když si novinářka Sarah přečte v den svých třicátých narozenin tento dopis, nemůže uvěřit, co se právě dověděla: slavný německý badatel Ludwig Dehn, kterého nařkla z odcizení maorských památek, je její pradědeček! Šokovaná nečekanou zprávou se Sarah vydává odhalit tajemství i prokletí, jaké její pravý původ nese.


Knihu vydalo nakladatelství Alpress a má 368 stran. Patří Laura Walden mezi vaše oblíbené autorky? Nebo jste s ní ještě neměli tu čest? 

Mějte se nádherně, užívejte babí léto.

Vaše Šárka ♥

2 komentáře:

  1. To moc dobře znám, někdy ta orientace v knize dá zabrat. :) Tak si knihu pořádně užij. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stále se s knihou peru, orientace už dobrá, ale nadšená, bohužel, nejsem. Recenze bude brzy :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥