středa 22. května 2019

Poprvé jsem otevřela – Malé sladké lži

Krásný večer přátelé,

dnes vám ukážu, jakou knihu právě čtu. Jde o novinku z nakladatelství Cosmopolis Malé sladké lži a slyšela jsem, že autorka Caz Frear je přirovnávána k Robertu Bryndzovi. Tak jsem si říkala, to bude super.

 
Anotace:
Cat Kinsellová bývala tatínkova holčička až do dne, kdy svého otce přistihla, jak flirtuje se sedmnáctiletou Maryanne ze sousedství. Když pár dní nato Maryanne beze stopy zmizí, Catin otec zapírá, že by ji znal. Od té doby se Cat tím tajemstvím užírá a jejich vztah tahle malá sladká lež navždy poznamená...
O osmnáct let později p
racuje Cat jako detektiv u oddělení vražd a jejím nejnovějším případem je zavražděná žena Alice, která byla nalezena nedaleko hospody, již provozuje její otec.
Můžou spolu případy Alice a Maryanne souviset? Cat začíná vyšetřovat – ale když už se člověk noří do minulosti, zjištění se mu nemusí líbit.



Kniha to určitě není špatná, jen je na můj vkus málo svižná. Hodně málo svižná. Není až tak poutavá, abyste se klepali na večer, až se začtete. Žádná postava nijak nevyniká, nijak extra nezaujme.

Jsem zvědavá na pointu, ještě mi chybí kousek do konce. Je to první díl série, pokud vyjdou další díly, asi dám autorce ještě šanci. Zajímalo by mě, jestli se nějak posune a děj mě jako čtenáře více pohltí.

Přirovnání s Robertem Bryndzou dle mého vůbec není na místě. Navíc ani taková přirovnání nemám ráda.

Četli jste Malé sladké lži? Nebo se chystáte? Dejte mi vědět.

Vaše Šárka ♥

2 komentáře:

  1. Kniha nevypadá vůbec špatně. :) Souhlasím, ani já přirovnání k jinému autorovi nemám ráda. Většinou je to jen kvůli nahnání nových čtenářů, navíc to ve většině případů ani nesouhlasí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, to přirovnávání mi obecně taky vadí. Na mě byla knížka moc pomalá, ale určitě zkusím další, třeba se autorka víc rozjede :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥