úterý 19. září 2017

Knižní přírůstky – září #3

Krásný den vám všem :)

Chtěla jsem vám dnes původně ukázat přírůstky z Knižního klubu, ale dorazil mi krásný balíček z Alpressu, takže dostává přednost. 

Od Alpressu mi přišla tato nádherná krasavice, kterou jsem si vybrala z recenzní nabídky. Jsem vážně nadšená. Od Tamary jsem četla už dvě knihy a obě byly výborné.

Slibuji ti, Annabelle – Tamara McKinley
Přehnaná otcova přísnost donutí mladičkou Annabelle utéct z domova do Paříže. Tady prožívá nádherně bezstarostný čas, bohémská atmosféra města jí učaruje a navíc zde potká osudovou lásku, charismatického malíře Henriho. Do jejich životů krutě zasáhne válka. Henri odjede na frontu, Annabelle nemá peníze na vlastní obživu a ještě k tomu čeká dítě…


Patří Tamara McKinley mezi vaše oblíbené utorky? Nebo ji snad vůbec neznáte? Napište mi do komentářů :) Jinak já autorku určitě doporučuji.

Vaše Šárka ♥

2 komentáře:

  1. O Tamaře McKinley jsem poprvé slyšela právě u Tebe, Šári, ale zatím jsem se k ní nedostala. Tak snad brzy. Ty si užij čtení a těším se na dojmy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristý, pokud si někdy budeš chtít přečíst romantický příběh, ale i se správnou dávkou napětí a z exotického prostředí, určitě zkus Tamaru. Její Příslib naděje je úžasný příběh například :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥