čtvrtek 22. února 2018

Poprvé jsem otevřela – Osmý příchod syna

Krásný slunečný den, moji knižní přátelé :)

Předevčírem ráno jsem dočetla knihu z poválečného období s názvem Prozření a přišel čas vybrat knihu další. Sáhla jsem po českém autorovi Petrovi Hrochovi Binderovi, od kterého mi přišel recenzní výtisk. Jde o knihu Osmý příchod syna. Od autora jsem už četla knihu Nechtěné dítě beze jména, která vyšla loni. Ta se mi četla dobře, tak jsem zvědavá, jak mě osloví autorova novinka.


Anotace:
Tomáš je normální kluk, vlastně muž a někdy také táta. První syn se mu narodil ve dvaceti letech, poslední v šedesáti. Každý v jiné době, v jiné rodinné situaci. Ke každému ho pojí jiné pouto. Ale všechny miluje.

Osmý příchod syna je o lásce, nenávisti, nevěrách, vzestupech i pádech. Příběh jednoho člověka, který se snaží být tátou, ale moc mu to nejde. Snaží se být manželem, ale také nic moc. A zjevně nechce ani neubližovat... 

Přesto se nevzdává. 

Vždy je poněkud nad věcí, trochu furiantský a do všeho jde naplno. Mockrát si nabije nos, ale nelituje. 

Tomáš S. prostě žije nadoraz.



Knihu vydalo nakladatelství Klika a má 228 stran.



Znáte knihy Petra Hrocha Bindera? Nebo je pro vás autor úplně neznámý? Napište mi, budu se těšit.

Vaše Šárka ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář ♥