středa 14. listopadu 2018

Knižní přírůstky – listopad #1

Krásný podvečer, přátelé :)

Dnes mám pro vás článek s prvními listopadovými přírůstky.

Z nakladatelství Cosmopolis mi dorazil balíček se dvěmi kráskami. Jedna napínavá detektivka a jeden román na odlehčení.


Začneme detektivkou. Fanoušci Roberta Bryndzy jistě netrpělivě čekali na další díl série s Erikou Fosterovou. A je tady.

Chladnokrevně – Robert Bryndza
Chladné londýnské ráno. Velký kufr, který vyplavila Temže. Detektiv šéfinspektor Erika Fosterová a její kolegyně Mossová už tuší, že je uvnitř nečeká příjemné překvapení… Ale na to, co doopravdy najdou uvnitř, když se jim zrezivělý kufr podaří na několikátý pokus otevřít, nemůže být nikdo nikdy připraven…
Byť to nen
í poprvé, co detektiv šéfinspektor Erika Fosterová čelí brutální vraždě, kufr s rozřezaným tělem mladého muže vyplavený na břeh Temže ji šokuje. O dva týdny dříve bylo navíc nalezeno v podobném kufru tělo mladé ženy. Je to jen náhoda, nebo se Erika a její tým budou muset znovu postavit sériovému vrahovi? Co obě oběti spojuje? A co další případy, které se sice staly v jiném okresu a za jiných okolností? Mohou se i u nich najít nějaké styčné body s případem těl v kufrech? Zločin si navíc, jak známo, nevybírá dovolenou a Erika se zaplete do paralelního případu.
Robert Bryndza opět splétá a rozplétá mnohovrstevný příběh ve více rovinách a vede nitky ke konci, jenž čtenáře tentokrát možná tolik nešokuje, ale rozhodně vybudí silné emoce. A znovu nechá každého, aby si sám odpověděl na otázky, co znamená láska až za hrob, pro co jsou lidé ochotní riskovat nebo kvůli čemu zrazují své přátele.


Druhá kniha dnešního článku mě zaujala svou krásnou obálkou. Jen jsem si myslela, že to bude klasická tvrdá vazba. Ale nevadí. Obsah to neovlivní. A teď jsem dokonce koukala na databázi, že jde o sérii.

Kavárna v Kodani – Julie Caplin
Vtipný příběh o lásce, štěstí a cestování, který vás chytne od první stránky! Popadněte teplou deku, hrnek horké čokolády a začtěte se…
Úspěšná manažerka Kate má přesně takový život, jaký si vysnila. Pracuje pro jednu z nejlepších PR agentur v rušném Londýně, je úspěšná, okouzlující a její přítel je tak… skvěl
ý. Dokud jí tento skvělý přítel neukradne nápady, díky nimž je povýšen místo ní. Kate by ráda všem dokázala, že není tak mladá a nezkušená, jak si všichni myslí. Získat jako nového klienta velkého prodejce dánských bytových doplňků a nábytku je její šance. Protože práce je pro ni vším.
Proto musí absolvovat cestu do Kodaně. Co se zprvu zdá jako otravný PR výlet pro hrstku ještě otravnějších novinářů, jehož jediným účelem je získání zakázky pro Kate, se nakonec změní v cestu, která všem účastníkům změní životy. Během poznávání krás Kodaně a dánského přístupu k životu poznávají novináři i Kate sami sebe. A nakonec se ukáže, že všichni získali mnohem víc než jen námět na články nebo pracovní příležitost.


Do nové Bryndzovky jsem se už pustila a potom přijde na řadu Kavárna. Musí se ty žánry pěkně prokládat.

Také hltáte knihy Roberta Bryndzy? A zaujala vás Kavárna? Určitě mi napište.

Mějte se krásně.

Vaše Šárka ♥
 

10 komentářů:

  1. Mě hodně zaujala Kavárna v Kodani. Už jsem ji u někoho obdivovala na Instagramu, ale teďka mě teda hodně překvapilo, že je to měkka vazba. Já taky celou dobu žila v tom, že je to klasický hardback :). No nevadí, důležitý je obsah! Asi si napíšu Ježíškovi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem myslela, že bude vázaná, ale i v brožované vazbě vypadá hezky a čte se pěkně :)

      Vymazat
  2. Ke knihám gratuluji. Užij si čtení. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji pěkné čtení, zaujala mne Kavárna v Kodani - tu jsem zaregistrovala, až nedávno ...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥