neděle 21. dubna 2019

Poprvé jsem otevřela – Den, kdy se to stalo

Krásnou velikonoční neděli, přátelé :)

Počasí přeje spíše výletům něž čtení knih, ale tak večer se určitě všichni rádi ponoříme do stránek nějakého zajímavého příběhu.


Já jsem si teď vybrala novinku od Nualy Ellwood Den, kdy se to stalo. první kniha autorky se mi moc líbila, takže jsem byla zvědavá na další.

Anotace:
Šedesát vteřin poté, co se Maggie probere z komatu, si nepřeje nic jiného, než aby do něj znovu upadla. Aby nemusela žít s vědomím toho, co jí právě oznámila policie: že její dcera Elspeth je mrtvá.
Podle policie ji nechala zamčenou v autě, které pak sjelo do řeky a Elspeth se utopila, uvězněná na zadním sedadle. Maggie si vůbec nic nepamatuje. Když však požádá o setkání se svým manželem Seanem, dostane se jí informace, že zmizel. Prý byl naposledy spatřen v den dceřina pohřbu.
Co se skutečně tehdy u řeky stalo? Kam se Sean poděl? A proč se Maggie stále nemůže zbavit tušení, že Elspeth je naživu?



Knihu vydalo letos nakladatelství Domino

Příběh mě pohltil hned u prologu, začal opravdu svižně. Později možná malinko na spádu ubral, nicméně je to kniha čtivá a zajímavá, přestože námět u autorčiny prvotiny byl originálnější. Více se dozvíte v recenzi, ale můžu knihu určitě doporučit už teď.

Znáte autorku? Pokud ne, určitě se po ní podívejte. 

Užijte si velikonoce.

Vaše Šárka ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář ♥