pondělí 16. října 2017

Bookstagram, kniholéto aneb instagramová výzva naposledy

Krásný večer vám všem :)

Babí léto je náááááádhernééééé :) Jsem absolutně nadšená a nabitá energií. Vůbec mě nenapadlo, že ještě letos vyrazím ven pouze v tričku. No nádhera. Kdyby to tak vydrželo do vánoc, nebránila bych se tomu :))) Já vím, ještě pár dní a bude zas po srandě. Ale musíme si to užít, dokud to jde.

Dnes mám pro vás posledních několik fotografií z letní instagramové akce #kniholéto.

Cesta do Německa


Pohádkový svět


Výlet do ZOO


V barvě pand


Cesta do Asie


Kniha a zvířecí mazlíček


Cesta k moři


Čajový dýchánek


Kniha a záložky


Cesta do fantazie


A to je z kniholéta úplně všechno, mějte se moc krásně a užívejte nádherného počasí.

Vaše Šárka ♥

11 komentářů:

  1. Doufám, že se jednou naučím dělat tak hezké knižní fotky...:( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si taky říkám vždy, když vidím ty úžasné snímky na instagramu :) Taky patřím mezi amatéry, ale zapálené :)))

      Vymazat
  2. Veľmi pekné fotky, najviac sa mi páči nápad na výlet do zoo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) U ZOO jsem vážně nevěděla co a tato dceřina kniha mi zahrála do noty :)

      Vymazat
  3. Krásné fotky, já Tě obdivuji, že ses pustila i do srpnové části výzvy. Na mě to bylo už moc náročné a když jsem přemýšlela, jak téma pojmout, neměla jsem nápady. Ráda bych se ale teď zase do nějaké výzvy pustila, tak uvidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristýnko, děkuji :) V srpnu jsem se v tom už taky docela potácela, byla dovolená, takž jsem vkládala pozdě a potom nějaké originální nápady taky nepřicházely. Mrzí mě, že promeškám tvou listopadovou výzvu, ale knihy jsou sbalené na stěhování a myslím, že se vybalí až se začátkem prosince. Ale věřím, že to určitě nebude tvoje poslední výzva :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥