sobota 17. března 2018

Knižní přírůstky – březen#1

Krásný sobotní podvečer, přátelé :)

Měla bych sice konečně sepsat měsíční shrnutí za únor, ale nejdřív pro vás budu mít nové knihy, které mi tento měsíc zatím přibyly. Už vím, že jen u těchto nezůstane, ale pěkně postupně, že ano :)

Takže dnes tyto dvě krásky. Jednu jsem si pořídila v Levných knihách a jedna je recenzáček z nakladatelství Domino.


Hodně mě překvapilo, když jsem v Levných knihách objevila knihy 100 dní štěstí a Máš mě vůbec rád? od Fausta Brizziho. 100 dní štěstí jsem četla a je to moc krásný příběh. Takže jsem si za krásných 89,- musela pořídit i druhou knihu Máš mě vůbec rád?

Anotace:
Je dost velký rozdíl mezi “Mít někoho rád” a “rád někomu pomoci” .
To si rozvedený pětačtyřicátník Diego Anastasi, který si vybudoval pověst úspěšného advokáta a taky hlubokou depresi, bohužel uvědomí poměrně pozdě. Při té příležitosti zjistí, že všichni, které má rád, nemají čas na něj a na jeho potíže. A násl
edně si uvědomí, že vlastně ani on pro ně nikdy nic neudělal, nepomohl jim, když to potřebovali. Pokusí se to změnit: rozhodne se, že musí pro své nejbližší udělat něco dobrého. Výsledek? Ničí jejich životy včetně jejich přání a snů. Nebo možná ne...


Útěk je čtvrtá knížka do sbírky psychothrillerů od C. L. Taylor. Četla jsem Nehodu a Zmizelého, obě byly výborné. Lež mám doma také, ale tu jsem zatím přečíst nestihla. 

Anotace:
Jo Blackmoreovou požádala neznámá žena o svezení. Jo se jí rozhodla vyhovět, ale brzy svého rozhodnutí litovala. Podivná pasažérka totiž zná její jméno, zná i jejího manžela Maxe a navíc má u sebe rukavici, která patří Joeině dvouleté dceři.
To, co započne jako neurčitá obava, se brzy přemění na peklo. Proti Jo se spikne polic
ie, sociálka a dokonce i vlastní manžel. Všichni prohlašují, že je špatná matka. Jo protestuje, považuje celou situaci za tragické nedorozumění, a dlouho věří, že se všechno nějak racionálně vysvětlí.
Když jí však úřady začnou vyhrožovat odebráním dcery, protože podle jejich mínění není způsobilá plnit rodičovské povinnosti, Jo pochopí, že nastal čas jednat. Probere všechny možnosti, které se nabízejí, a rozhodne se pro jedinou z nich, která jí i malé Elise může zaručit bezpečí.
Jo už ví, že jediným řešením je útěk.


A to je pro dnešek všechno. Zítra se můžete těšit na recenzi Poslední paní Parrishové, snad se mi ji podaří sepsat a potom konečně to únorové shrnutí.

Zaujala vás některá z knih? Patří C. L. Taylor také k vašim oblíbeným autorkám? 

Užijte si víkend... A čtěte :)

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. Ahoj, knížky, které mají skvělou anotaci a ještě takhle pěkné obálky, to je něco pro mě :D Děkuji ti za návrhy ke čtení :D

    OdpovědětVymazat
  2. Útěk Ti závidím, nemám tedy ani předchozí díly, ale chystám si je pořídit. Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥