pondělí 21. května 2018

Můj knižní tip #5

Krásný podvečer, milí přátelé :)

Před chvílí jsem si projížděla předprodej na Knižním klubu, protože tam nejraději vyhledávám novinky a oko mi spočinulo na pár super kouscích, které vyjdou v červnu a červenci. Pojďme se tedy podívat, na co se můžeme těšit.

V polovině června se všichni fanoušci Angely Marsons mohou těšit na další díl série s Kim Stone Pokrevní pouta. Já se na ni těším rozhodně, byť jsem ještě nepřečetla Otevřený hrob. Ale už jsem si ho pořídila :)

Pokrevní pouta
Jak chytit vraha, který nezanechává stopy? Žena zabitá jediným přesným bodnutím do srdce – na první pohled to vypadá jako loupežné přepadení, které se zvrtlo. Kdo by plánovaně vraždil starostlivou a bezúhonnou sociální pracovnici? Ale inspektorce Kim Stoneové na téhle smrti něco nesedí. Pár dní nato už si je jistá – po nálezu mrtvé mladé narkomanky se stejnou bodnou ranou v hrudi. Někdo je obě chladnokrevně sprovodil ze světa. To je však to jediné, co je spojuje. Kim se nedokáže na případ soustředit – z minulosti se vynořila doktorka Thorneová, sociopatka, kterou Kim dostala do vězení a která za mřížemi naplánovala bezcitnou pomstu. Počet obětí narůstá a Kim a její tým se po krůčcích přibližují k pachateli. Někdo z nich se ale brzy octne ve smrtelném nebezpečí. A Kim tentokrát možná nebude mít dost sil, aby ho ochránila…

Kniha vyjde opět u Knižního klubu a měla by mít 368 stran. Také se vám líbí obálky této série?

Další kniha, která mě zaujala, je novinka od Jojo Moyes Zakázané ovoce. Měla by vyjít stejně jako Pokrevní pouta 15. 6. 2018.

Zakázané ovoce
Poklidné přímořské městečko Merham se ještě vzpamatovává z následků druhé světové války, když poklidné místní vody rozčeří příchod bohémské skupinky s nejasnými vzájemnými vztahy, která se nastěhuje do moderního, na tu dobu architektonicky výstředního domu na pobřeží. Konzervativní obyvatelé Merhamu jsou pobouřeni, mladou Lottie a její přítelkyni Celii však dům i jeho osazenstvo neodolatelně přitahuje. A do pohybu se dává lavina událostí, jejíž tragické následky přetrvávají i po padesáti letech…

Od autorky jsem četla pouze jednu knihu a sice Jeden plus jedna, tak mám co dohánět. Zakázané ovoce vydá nakladatelství Ikar a bude mít 448 stran. Takže docela baculka.

V červenci vyjde nový Harlan Coben. Od autora jsem také četla zatím pouze jednu knihu, ovšem byla jsem nadšená. Uhnízdí se Nenech to být na vašem seznamu knih?

Nenech to být
S bezkonkurenčně porcí napětí a emocionálního vhledu prozkoumal Harlan Coben ve svém novém thrilleru, jak mohou velká tajemství a malé lži zničit vztahy nejen v jedné rodině, ale v celém městě.
Detektiv Napoleon Nap Dumas se už patnáct let snaží nalézt odpověď na dvě otázky – kdo zabil jeho bratra-dvojče Lea a jeho přítelkyni Dianu a kam a proč zmizela jeho láska Maura. Teď se zdá, že natrefil na ty správné stopy. V souvislosti s vyšetřováním vraždy byly objeveny Mauřiny otisky prstů. S každým dalším krokem, který Nap učiní, se však vynořují nové otázky – o ženě, kterou miloval, o přátelích z dětství, o nichž si myslel, že je zná, o vojenské základně, poblíž které vyrůstal, a zejména o Leovi a Dianě, jejichž smrt byla temnější a zlověstnější, než si Nap vůbec dokázal představit.

Kniha vyjde u Knižního klubu první červencový den a bude mít 312 stran.

Dále mě zaujala kniha Ostrov kamélií. Obálka mě upoutala a musela jsem se podívat, o co jde. Ne, že by mě obálka až tak nadchla, ale oko přiláká :) Autorkou je Tabea Bachová.

Ostrov kamélií
Zdá se, že Sylvie dosáhla všeho, ale ve svém životě plném práce a ve zdánlivě dokonalém manželství přesto není šťastná. Když zdědí ostrov kamélií v Bretani, dá Mnichovu sbohem.
Ale Sylviin obchodně zdatný manžel už ostrov nabídl k prodeji. Proto není radno zmiňovat se v zahradním království kamélií o neznámé dědičce. V zajetí kouzla ostrova a dojatá srdečností zdejších lidí Sylvie svou identitu neprozradí.
Když se pak zamiluje do Maëla, který pracuje na ostrově jako zahradník, situace se pořádně zkomplikuje…


Kniha vyjde u Ikaru 23. 7. a s necelými dvěstěpadesáti stranami se zařadí mezi ty tenčí knihy.

A abych nezůstala jen u Ikaru a Knižního klubu, dáme si ještě knihu do pětice. Nakladatelství Motto začalo vydávat v edici Srdcovka romány pro ženy. Jsou to paperbacky, což mě trochu mrzí, mám raději pevnou vazbu, ale obálky mají kouzelné. Co třeba Láska z deníku? Hned bych si dala ten muffin. Autorkou je Sarah Jio.

Láska z deníku
Na kouzelném ostrově se můžete znovu zamilovat!
Emily se po rozvodu vypraví na místo, které v dětství nejvíc milovala – na kouzelný ostrov Bainbridge, kde žije její svérázná teta Bee. Představa klidné dovolené se rozplyne, když potká pohledného souseda své tety Jacka a vzápětí narazí na svou dávnou lásku Grega. Emily je oběma muži okouzlena, problém je, že neví, kterým víc. Pak však objeví starý červený deník, jehož četba ji úplně pohltí – a díky němu také pochopí, kam skutečně patří.


Nejspíš to bude  sladký románek plný klišé, ale tak bude doba dovolených, kdy jindy si najít chvilku na podobnou oddechovku, ne? Kniha vyjde 7. 6. a bude mít 320 stran.

Trefila jsem se vám do noty alespoň jedním kouskem? Napište mi, která kniha vás zaujala a určitě si ji pořídíte.

Mějte se krásně a čtěte.

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. Jak nečtu romanťárny tak ty obálky od nakladatelství Motto jsou prostě lákavé :D :D Tohle už bude myslím třetí a všechny jsou hooodně kouzelné a lákající ke koupi :D

    OdpovědětVymazat
  2. Knihy Ostrov kamélií a Zakázané ovoce mě hodně zaujaly, děkuji za tip. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥