pondělí 20. srpna 2018

Poprvé jsem otevřela – Moje dětství na draka

Krásný podvečer, přátelé :)

Dnes vám představím jednu červenou krásku, která mi momentálně dělá milou společnost. Dále pokračuji na vlně českých autorů a myslím, že ještě chvilku na ní vydržím. Však máme i u nás z čeho vybírat, né že né :))


Nyní tedy čtu knihu z nakladatelství KNIHA.JE s názvem Moje dětství na draka. Autorkou je Šárka Rosová Váňová. Vtipným, čtivým stylem nás provází svým dětstvím až po nástup na střední školu. Myslím, že nejvíce si knihu užijí čtenářky (ale nechci nijak minout ani mužské čtenáře) narozené v sedmdesátých letech. Ovšem protože je kniha psaná opravdu čtivě, lehce a vtipně, neřeší se v ní politické poměry, osloví jistě i mladší čtenáře. U některých pasáží se vážně směju nahlas, ale jsou tam i pasáže celkem hořké, ty však autorka podává takovým způsobem, že vás nijak nedeprimuje. Snaží se je svým způsobem odlehčit. Ovšem zaznamenáte je a možná se vám i zaryjí pod kůži.



Anotace:
Jaké bylo dětství v roce 1973?
Sladká vzpomínka pro rodiče, rozpustilý příběh pro jejich děti… Vitacit, Pedro, hlasatelky v televizi, tranďáky i úžeh kvůli mrkváčům!
Jestlipak si ještě pamatujte na tu počeštěnou zkratku CCCP, ve které figuroval car a carevna? A jak si s takovou delikátností poradil Šárčin tatínek - kutil, umělec, sem tam nervák a topič myší?


Kniha je útlá, má kolem 130 stran a je moc pěkně graficky zpracovaná, psaná příjemným fontem.

Zaregistrovali jste už tuto knihu a nakladatelství KNIHA.JE? Určitě mi dejte vědět do komentářů, budu se těšit.

Mějte se krásně a užívejte si posledních srpnových dnů.

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. Kniha.je jsem objevila teprve nedávno díky Katce z Knižního večírku, zatím mě tedy z jejich knih nic nezaujalo, ale třeba se to povede té další. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kniha vypadá hodně zajímavě a pro mě jako někoho, kdo minulý režim nezažil se v ní jistě najde spousta zajímavých informací. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že je to čtení pro jakýkoliv ročník, byť my starší se v tom více najdeme :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥