úterý 14. srpna 2018

Poprvé jsem otevřela – Bez duše

Krásný den vám všem :)

Dovolená skončila, takže se zase pomalu pouštím do čtení. Tři dny jsem dokonce nevzala do ruky knížku vůbec, o to víc jsem se pak s chutí začetla do knihy Martina Stručovského Bez duše. Jde o klasickou českou detektivku, která není ničím originální ani výjimečná, ale čte se skvěle a já se téměř blížím ke konci. Podle komentářů na databázi jsem si říkala, že to bude asi dobré, přesto jsem ale raději neměla velká očekávání. A jsem spokojená. Styl psaní mě baví, čte se dobře, autor si po celou dobu udržuje své tempo, takže nenajdete pasáže, kde byste se třeba nudili. Jo, i tady se objevuje otřepané klišé v podobě hlavního hrdiny bývalého policajta, kterému trošku více chutná alkohol. Ale víte co, mně to nevadí. Pro mě je důležité, že mě příběh baví a čtu ho s chutí. Jsem zvědavá na úplné rozuzlení,ale už teď za mě ANO.


Anotace:
Přes den pracuje Matěj Mlynář jako knihkupec. V noci je tu ale pro ty, kteří se ocitli v nesnázích a nemají se na koho jiného obrátit. Během podzimního večera vyhledá Matěje i Marta Kučerová. Mladá žena, která potřebuje ochránit před bývalým přítelem. Ten se nechce smířit s rozchodem a pronásleduje ji na každém kroku. To, co Matěj považoval za další rutinní kšeft, se brzy změní v drsnou hru bez pravidel. Jde mu náhle o holý život i o vlastní duši.



Knihu vydalo nakladatelství Motto v letošním roce a má 280 stran. Docela by se mi líbilo, kdyby autor dál psal příběhy s Matějem Mlynářem v hlavní roli. Tenhle ranař mi totiž docela sedí a ráda bych se s ním znovu potkala.

A co čtete vy právě teď? Napište mi do komentářů, budu se těšit.

Vaše Šárka ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář ♥