neděle 10. dubna 2016

Soutěž o krásnou, inspirativní knihu

Přeji vám všem krásnou neděli :)

Včera jsem na FB stránce blogu hlásala, že dnes odstartuje soutěž, takže začínáme. Doufám, a budu se těšit, že se vás zapojí co nejvíce.

Výherce bude jeden a získá tuto krásnou knihu, plnou překrásných tipů na výlety po Evropě. Knihu do soutěže věnovala moje bývalá spolužačka z gymnázia Vlaďka, které moc a moc děkuji.

Soutěž potrvá počínaje dneškem do 30. 4. 2016 do půlnoci

V následujících dnech poté proběhne vyhodnocení.

A co musíte udělat, abyste se mohli zapojit?

Do komentářů mi napište:

1. Na jaké místo kdekoliv na světe byste se chtěli podívat a proč...
2. Popište mi váš nejkurioznější cestovatelský zážitek...
4. Napište své jméno...
3. Zanechte na sebe email, abych vás mohla kontaktovat v případě výhry...

Podmínkou v soutěži je doručovací adresa v ČR.

Pokud sledujete nebo začnete sledovat můj blog, budu mít velkou radost, ovšem podmínkou pro účast v soutěži to není.

Výherce bude mít 72 hodin na to, aby mi odpověděl na email, který mu po vyhodnocení odešlu. Pokud se neozve, vylosuji náhradníka.

Všem přeji moc a moc štěstí a těším se na vaši účast :)

Zdraví vás Šárka ♥

1. 1. Momentálně by mi stačilo se podívat do Prahy, za jedním klukem, na kterého myslím. Z ciziny mě strašně láká Izrael kvůli židovské kultuře a pak španělské Toledo kvůli mé milované Židovce z Toleda.
    2. Když mi bylo asi 10, jela jsem s rodiči poprvé do Chorvatska, takže bylo velké těšení, tehdejší ale podmínky pro žití byly ale docela zoufalé. V noci jsme museli mít rozsvíceno, protože jak se zhaslo, bylo slyšet, jak odevšad vylézá různá havěť..
    3. Marie Daňková
    4.kivsa@seznam.cz

2. 1. Chtěla bych se podívat do Anglie, protože je to tam nádherné a mám tam sestřenici :) a abych se zdokonalila v angličtině :)
    2. Jeli jsme s mamkou,tatkem a bratrem na Serak, na horu jsme jeli lanovkou což byl pro mě neuvěřitelny zážitek, protože jsem na lanovce nikdy nebyla. Tolik přírody a krásy krajiny co jsem viděla,se nedá ani popsat jaká to byla nádhera :)
    3. Lucie Procházková
    4. prochalucka@seznam.cz

3. 1.Skotsko,protože je to nádherná země a miluju cizinku která mi tu zemi dost přiblížila :-)
    2.Ty jo,ted fakt nevim :-D Ale ted jsem si na něco vzpoměla :-D bylo to začátkem léta bylo mi 13 a jeli jsme na sněžku,měla jsem červený boty,červený tričko s krátkým rukávem a červený tříčtvrtáky ,no a když jsme vyjeli nahoru tak jsem měla i červený tváře protože jsem tam nekutečně mrzla :-D škoda že nevim kde mam tu fotku
    3.Eva Vlášková
    4.piesse15@seznam.cz

4. 1. Jeeeee tak tech je spousta :) z Evropy stale touzim nejvic videt Řim, protoze je to dle meho krasne mesto a Koloseum je uchvatne. :) ze zbytku sveta Kuba - Havanna, tahle kultura me fakt fascinuje. Nebo Rio de Janeiro :) .
    2. Nevim jestli nejkurioznejsi, ale kazdopadne nejkrasnejsi - na nasem milovanem Zante - Zakynthos - plavani v mori se zelvama Carretta Carretta. A s nima ten nejkrasnejsi zazitek byl, kdyz jsme ctyri kamaradi stali v melke vode po pas a najednou se jedna Carretta objevila u nas a pomalicku mezi nama proplouvala jako mezi bojkama. Ani jsme nedutali a vstrebavali ten uzasny pocit.
    3. Veronika Hladikova
    4. matysova.veronika@seznam.cz

5. 1)Jsem skromná, stačí mi Cechy. Už strašně dlouho chci navštívit Landštejn a pořád se mi to nějak nedaří. :)
    2)Nevím, zda je zrovna nejkurióznější, ale je nezapomenutelný. Ve Francii pod Mont Saint Michel, když už jsme nastupovali do autobusu, si mě můj tehdy ještě přítel odtáhl na břeh moře a požádal mě o ruku. (Bylo to asi dvě hodiny poté, co jsem se ptala, zda si mě někdy vezme a on se tvářil velmi negativně). :)
    3)Sabina Huřťáková
    4)hentiette.anna@gmail.com

6. 1) Osobně mám nejradši české luhy a háje, na území našeho malého státečku je tolik míst, která stojí za navštívení. Nejraději bych se však vydala na Karlštejn, který je již hodně dlouho mou srdeční záležitostí.
    2) Mým nejkurióznějším cestovatelským zážitkem bylo to, když jsem se minulý rok ztratila při literární exkurzi uprostřed Broumovských skal a nevěděla jsem, jak se dostat ven. Dlouho jsem bloudila a nakonec zjistila, že jsem úplně někde jinde, než jsem měla být. Naštěstí jsem natrefila na hodné turisty, kteří mě nasměrovali správným směrem. Kuriózní na tom všem bylo, že jsem se držela za svýma dvěma spolucestujícími a po půl hodině jsem zjistila, že tam jsou poprvé a že nevědí kam dál...
    3)Ivana Pásková
    4)iwikpaskova9@gmail.com

7. 1. Moc bych se chtěla podívat na Santorini v Řecku. Pár ostrovů už jsem navštívila, ale Santorini zůstává mým snem. Černý písek na plážích, bílé domky ve svahu...Snad se tam jednou podívám.
    2. Asi nej zážitek je z Řecka, z ostrova Korfu. Bloudili jsme a zeptali se jednoho starého pána na motorce na cestu. Usmál se, kývnul, ať jedeme za ním a dovedl nás na správnou křižovatku. Tam na nás mávnul, kam máme přesně jet, popřál hezký den a zase si to odsvištěl zpátky :) To se u nás prostě nemůže stát.
    3. Jana Hlavičková
    4. hlavickova.jana@centrum.cz

8. 1. Chtěla bych navštívit Harry Potter studia v Anglii! Ale co se týče jen cestování, určitě Nový Zéland (hodně mě láká ta krajina), Francii (protože jsem ještě nikdy nebyla u Eiffelovky a zkrátka bych chtěla začít tu romantickou Paříž, o které čtu) a taky cokoli z Latinské Ameriky:)
    2. Nejkurioznější zážitek..to nevím, ale asi jen tak nezapomenu na to, jak na letišti hlásili naše jména, protože jsme kompletně nestíhali :D
    3. Anna
    4. AnnaDittrichova@seznam.cz

9. 1. Chtěla bych se znovu podívat do Českého ráje. Ten všlap za ten výhled naprosto stojí.
    2.Jela jsem do Anglie se starou občankou, na které jsem měla krátké vlasy a když mi občanku vraceli tak volali přes celé letiště, kde je ten chlapeček, který jede do Anglie :D
    4. Katka
    3.katerinazezulova92@seznam.cz

10. Ahoj, pěkná soutěž. :o)

1. Chtěla bych se podívat do Los Angeles, protože tam žijí členové mé oblíbené kapely a často tam mají koncerty. :o)
    2. Nejkurioznější byl asi můj první (a poslední) let letadlem do Egypta. V Hurghadě to sice bylo kouzelné, hotel super, památky skvělé a počasí báječné, ale létání je pro mě jedno z nejhorších a když jsme téměř třičtvrtě hodiny kroužili nad letištěm v Praze, myslela jsem, že prostě nepřistaneme a bůhví, jak to dopadne. Naštěstí, pilot úžasný, i přes ztížené podmínky jako jeden z mála přistál v Praze a nemuseli jsme až do Brna.
    3. Chensie Ips
    4. Chensie@centrum.cz

11. 1. Rozhodně by to byla Austrálie. Jsem miovnice zvířat a není sporu o tom, že Austrálie je v tomto ohledu jedinečná :) Jednou bych tam chtěla i žít a mít svého klokana :D i když to je asi už moc :D
    2. Jednou v Anglii v Londýně. MUzeum voskových figurín, fakt krása, ale já se ztratila. Běhala jsem tam a zpět a východ nikde. Běžela jsem k jedné sympatické paní a ptám se jí asi třikrát na východ a ona nic. Ptám se znovu, pořád nic. Začala jsem nadávat a po 2 minutách mi došlo že mluvím na figurínu a že tudy cesta ven opravdu nevede :D koukali na mě jako na blázna :D