čtvrtek 10. srpna 2017

Knižní přírůstky – srpen #1

Krásný horký den vám všem :)

Dnes mám pro vás první srpnové knižní přírůstky. Zjistila jsem, že jsem ani všechny červencové ještě neukázala, ale ani už nebudu, uvidíte je všechny v měsíčním shrnutí. Takže dnes už úlovky z tohoto měsíce.


Dnes jsou to pouhé dvě knihy, ovšem obří objednávka z buxu na mě čeká v zásilkovně, chystám se k Dobrovskému, protože mi přišla narozeninová sleva a chystám se opět do LK. Teď jsem byla na dovče, takže jsem tam nezavítala a už mi to nějak chybí. A zítra přijde výplata, takže se tam určitě podívám ☻

Ještě něco málo k buxu. Pokud tam objednáváte a nejste ještě registrovaní na Plné peněžence, mrkněte na tento projekt. Za každou objednávku získáte nějaké korunky zpět. A i když to nejsou horentní sumy, každá koruna je dobrá a navíc jsou do Plné peněženky zapojeny desítky dalších populárních eshopů.

A jaké dvě krasavice zde mám dnes? Dorazil mi recenzní výtisk z nakladatelství Moba a druhá kniha je narozeninový dárek od mé dcerunky ♥


Ze série Svítání jsem četla zatím pouze první díl. Druhý jsem k recenzi nezískala, propásla jsem formulář, takže ten čeká právě v té zmiňované zásilkovně. A od Moby jsem získala dále třetí díl s názvem Dítě soumraku.

Dítě soumraku – Virginia C. Andrews
Láska a smrt, bolavá duše a vnitřní síla…
Dawn se vdává za Jimmyho a zdá se, že po dlouhém trápení konečně bude šťastná. Společně vedou hotel Cutlerova Zátoka – a hlavně čekají miminko. Jenže pak přichází zdrcující rána. Dawn po hádce se svojí nevlastní sestrou potratí a od té chvíle se nic nevyvíjí tak, jak by si ona sama přála.


Knihu P.S. od Ani Geislerové jsem si přála od jejího vydání. Geislerku mám ráda a navíc je kniha opravdu nádherně graficky zpracovaná.

P.S. – Aňa Geislerová
Soubor fejetonů, kterými herečka Aňa Geislerová přispívala do magazínu ELLE, nyní vychází knižně. V souhrnném vydání vyvstává příběh, který mohl dříve čtenářům snadno uniknout; příběh části života, ve které jako by se odehrálo úplně všechno. Příchod nových členů rodiny, odcházení těch starých, lásky, pády, úspěchy, problémy. Pět podivuhodných let, k nimž autorka přidala ještě několik dříve nepublikovaných textů.





Máte rádi V. C. Andrewsovou? A co P.S.? Četli jste? Určitě mi napište :)

Mějte se moc krásně, užívejte si léta, protože čas tak nemilosrdně utíká, že třeba využít každého dne, každé hodiny.

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. V. C. Andrewsová je prostě paní spisovatelka. Já jsem četla sérii Nemilovaná a byla jsem z ní nadšená i zděšená :))) Jinak kniha PS. mě zajímá a už se nemůžu dočkat tvého názoru a recenze... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem od V. Andrews četla zatím první knihu Květů z půdy a první díl Svítání. Tak jsem zvědavá, jak se obojí bude vyvíjet dál. Kdy se ale dostanu k PS, zatím nevím :)

      Vymazat
  2. Ja P.S. jeste necetla, ale vypada krasne:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥