úterý 2. července 2019

Poprvé jsem otevřela – Zlatá klec

Krásné letní odpoledne :)

Jako vždy jsem ve skluzu, takže dnešní knihu jsem už stihla přečíst, přestože vám ji ukazuji v rubrice poprvé...

Jde o knihu Zlatá klec od populární autorky Camilly Läckberg.

 
Anotace:
První z dvojice napínavých románů vynikající švédské autorky Camilly Läckberg s hlavní hrdinkou Faye
Napínavý román Zlatá klec se odehrává ve Stockholmu a točí se kolem Faye, ženy připravené udělat cokoli, aby dosáhla toho, po čem nejvíc touží: pomsty.
Faye a Jack jsou dokonalý pár snů. Společně vybudovali úspěšný byznys
ve Stockholmu, bydlí v luxusním bytě a jsou obklopeni „bohatými a krásnými“. Narození dcery Julienne korunuje jejich štěstí. Postupně ale Jack tráví stále víc času v práci a přestává se svou ženou sdílet věci kolem firmy. Začínají se vzdalovat. Jednoho dne Faye přistihne Jacka doma v posteli s jeho krásnou a úspěšnou kolegyní.
Poté, co ji zradí, se její svět rozpadne na kusy a jí nezůstane vůbec nic. Je naprosto zničená, dokud se nerozhodne, že mu všechno oplatí, a zosnuje krutou pomstu. Dobře zná jeho slabá místa, a co je nejlepší – nespěchá.
Navíc, Jack není první muž, s nímž si Faye musela vyřídit účty.
Zlatá klec je román o odvážné ženě, která vzala osud do svých rukou poté, co byla využita a zrazena. Dramatický příběh zrady, vykoupení a pomsty.
Camilla Läckberg s nebývalou bravurou buduje hutný příběh se zápletkami tak nečekanými, že vás zvednou ze židle.



Zlatá klec bylo mé první setkání s autorkou, přestože mám doma spoustu knih ze známé severské série, ale k nim jsem se ještě nedostala. Nicméně... Zlatá klec je výborné čtení. Bavila jsem se od začátku do konce a jsem ráda, že je to první z DVOJICE románů, tudíž se je dál na co těšit. Přestože Faye udělala, co udělala, a není to žádná nevinná holka, byla mi sympatická a fandila jsem jí. Jack si totiž všechno zasloužil.

Zlatá klec na rozdíl od předešlých knih autorky nevydalo Motto, nýbrž Metafora, která teď spadá pod Nakladatelský dům Grada. Doufám, že to tedy píšu správně, kdyžtak mě opravte :)


Co vy a Camilla Läckberg? Baví vás? Vy, kteří jste četli její sérii, je rozdíl mezi Zlatou klecí a předešlou tvorbou? Zlatá klec je vyloženě, bych řekla, thriller spíše pro ženy, což asi ty krimi ze série nebudou. Možná ani ne thriller, jako spíš napínavý román. Ale napište mi víc, kdo autorku máte načtenou.

Mějte se krásně.

Vaše Šárka ♥

2 komentáře:

  1. Včera jsem se do knížky konečně pustila a mám za sebou zatím jen něco přes padesát stran, ale baví mě :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se moc líbila, jsem zvědavá na pokračování, kudy se bude ubírat.

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥