sobota 13. června 2015

Přečtené knihy za měsíc duben

V dubnu jsem díky rekvalifikačnímu kurzu neměla na čtení vůbec čas. Přečetla jsem jednu knihu a rozečetla druhou, tu ale zapíšu až do květnového shrnutí.

CHEVY STEVENS: STÁLE NEZVĚSTNÁ

Anotace:
Annie rekapituluje při terapeutických sezeních u psychiatričky svůj pohnutý životní příběh: příběh ženy unesené neznámým mužem, měsíce uvězněné v horské chatě, znásilňované, ponižované a podrobované nejnesmyslnějším pravidlům. A vystavené i nejhorší ztrátě, která ji mohla potkat... Přesto se dokázala svému vězniteli vzepřít a utéct. Jenže návrat do normálního života není vůbec jednoduchý: Annie se snaží znovu navázat vztah se svou matkou, s kamarádkou Christinou, s přítelem Lukem. Za pomoci psychiatričky se pokouší překonat strach z venkovního světa - a za pomoci policejního vyšetřovatele Garyho vypátrat, kdo její únos zosnoval a proč. Odhalená pravda je až nečekaně krutá...

Vlastní „minirecenze“:
První knížka s názvem Nikdy nevíš, kterou jsem od autorky četla, byla skvělá. Těšila jsem se tedy na další a Chevy opět nezklamala. Sedí mi spisovatelčin styl psaní. Dokáže výborně vykreslit hlavní postavy, jejich chování, cítění, fyzické i psychické prožitky. Lehce se do příběhu dokážete vžít, jako byste vy byli tou hlavní hrdinkou příběhu. Sama si vůbec nedovedu představit, že bych něco takového prožila a byla schopná zařadit se zpět do normálního života. Navíc, když Annie zjistí, kdo za jejím utrpením vlastně stál...
Mám doma ještě třetí knížku od Chevy Stevens - Pořád se dívá. Doufám, že bude také stejně výborná jako předešlé dvě.

Hodnocení: 5/5

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář ♥