pátek 1. ledna 2016

Přečtené knihy za měsíc prosinec

Všechny vás srdečně zdravím v novém roce :)

Mám tady pro vás přečtené knihy za měsíc prosinec. Je to velká bída, protože předvánoční přípravy zabraly spoustu času a v podstatě jsem četla asi jen první polovinu měsíce. O svátcích jsem si užívala pohádek a rodinky. O to víc se teď těším, jak se zase začtu do nového příběhu.

Ale zpět ke shrnutí. V prosinci jsem přečetla tři knihy. Popel všechny zarovná od Dominika Dána, Pamatuji si vás všechny od Yrsy Sigurdardóttir a Elegantní hřích Kendall Ryan.

Na knihu Dominika Dána Popel všechny zarovná jsem byla hodně zvědavá, protože jde o velmi populárního slovenského autora. Ale zrovna tato kniha mě nijak neohromila, byla plná politiky, ale styl psaní autora se mi líbí, takže určitě si v budoucnu další dánovku přečtu.

Anotace:
Vražda staré ženy, která byla brutálně rozsekána mačetou, a smrt mafiána, od které vedou stopy k tajným službám. Nový detektivní román Dominika Dána pojednává o dvou zločinech, kniha je plná pochybných kreatur, mafiánů a tajných agentů. Autorovy dvacetileté zkušenosti jí dodávají na věrohodnosti. Najdete v ní skutečnosti, při nichž zamrazí a jež by raději měly být fikcí. A naopak literární fikce působí díky znalosti policejní práce autenticky. Vše vypadá tak věrohodně, že už je pouze na čtenáři, co budete pokládat za realitu a co za fikci.

Pokud vás zajímá recenze, najdete ji zde.

Hodnocení: 3/5


Potom jsem přečetla knihu Yrsy Sigurdardóttir Pamatuji si vás všechny. A to byla jízda. Byla to moje Yrsa poprvé a rozhodně u mě zabodovala. Už mám objednanou první knihu ze série s právničkou Tórou.

Anotace:
U ledového islandského fjordu leží vesnice duchů... královna islandské krimi přichází s mrazivým thrillerem, poprvé bez právničky Tóry, ale i tak naberete dech až na konci.
Když se tři mladí lidé z Reykjavíku rozhodnou, že koupí dům v opuštěné obci v pustých západních fjordech, netuší, co všechno je tam čeká. Co bude odhaleno a co probuzeno.
Gardar, jeho žena Katrín a společná kamarádka Líf se chtějí pustit do renovace domu, ale brzy se začnou dít divné věci. Na podlaze se objevují mokré šlápoty, někdo trousí po pokojích mořské mušle, ozývají se podivné zvuky. Mobily se jim záhadně vybijí a loď pro ně má přijet až za několik dní. Jiná cesta z oněch mrazivých pustin nevede. Jsou tu úplně sami. Nebo ne...?
V malém městečku na druhé straně fjordu vyšetřuje policistka Dagný spolu se svým kamarádem, psychiatrem Freyrem, sérii nepřirozených úmrtí. Stopa vede do zaprášených archivů s policejními složkami z minulého století. Jak by ale tehdejší zločiny mohly souviset s nedávným záhadným zmizením Freyrova malého syna?
Záhady se vrší jedna na druhou a pomalu se začínají propojovat do řetězce děsivých událostí. Příšerná pravda musí být odhalena. Mrtví si někdy pamatují víc, než bychom si přáli...

Recenzi najdete zde.

Hodnocení: 5/5


Poslední knihou tohoto měsíce byl erotický román Elegantní hřích autorky Kendall Ryan. Tato knížka pro mě byla velkým šlápnutím vedle. Více v recenzi zde.

Anotace:
Když dostane nevinná a slušně vychovaná Emmy Clarková práci asistentky v modelingové agentuře v New Yorku, splní se jí sen. Ovšem práce po tyranskou šéfovou Fionu se stane noční můrou. Jediné, co Emmy v práci drží, je hvězda mužského modelingu Ben.
Ben je Emmyin naprostý opak: je neuvěřitelně nádherný, dobře placený a zcestovalý. Emmy ale nechce být jen jednou z dlouhé řady jeho fanynek a příležitostných flirtů. Když se začnou sbližovat a překonají i temné Benovo tajemství, vloží se mezi ně Fiona a jejich vztah i kariéra jsou v ohrožení.

Recenzi si můžete přečíst zde.

Hodnocení: 2/5


Tak to bylo za měsíc prosinec vše. Vy jste byli určitě pilnější čtenáři. Četli jste knihy s vánoční nebo zimní tématikou? Já chtěla, ale nakonec jsem se k tomu nějak nedostala.

Mějte se krásně :) A čtěte :)

Noel ♥


2 komentáře:

  1. Pamatuji si vás všechny vypadá vážně skvěla,snad se k ní někdy dostanu :)
    Přeji šťastný nový rok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji i tobě krásný nový roka spoustu zajímavého čtení. Kniha je opravdu skvělá :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥