pondělí 15. února 2016

Knižní přírůstky 14

Přeji vám všem krásný, nový týden :)

Opět mi dnes dorazil balíček a opět z nakladatelství Omega. Takhle krásně... balíčkem, by mohl začínat každý týden :) A třeba i končit... :D


Je to tato krásná černočervenobílá kniha.


Alpská krimi od Jörga Maurera s názvem Kraj padavých větrů.


Anotace:
Příjemné klima s výhledem na hory – první případ komisaře Jennerweina.
Během koncertu v idylických alpských lázních se z galerie zřítí muž přímo do publika – je na místě mrtvý. A divák, na kterého spadl, také. Komisař Jennerwein se pouští do vyšetřování případu – byla to nehoda, sebevražda, nebo vražda? Prodírá se rozcházejícími se výpověďmi svědků, místní mezitím spekulují požitkářsky u piva a v horách pofukuje teplý alpský fén. Proč je najednou vážený majitel pohřební služby Ignaz Graseger tak nervózní? Komisař Jennerwein se mezitím dostává na horkou stopu…
Podle románu byl natočen v Německu v roce 2011 i film Föhnlage - Ein Alpenkrimi.

Anotace vypadá slibně, tak věřím, že se mi knížka bude líbit.

A to je pro dnešek vše, jenom takový kraťoučký příspěvek a zítra se můžete těšit na nový knižní tip :)

Ahoj Noel ♥


10 komentářů:

  1. O knize jsem neslyšela,ale už se těším na tvou recenzi :) Beztak mě zase naláká :-D
    Přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  2. O knížce jsem také zatím neslyšela, ale vypadá zajímavě :) Jsem zvědavá, jak se ti bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem zvědavá, jak mi sedne. Doufám, že bude čtivá :)

      Vymazat
  3. Kniha vypadá opravdu slibně, jsem zvědavá na recenzi.

    Dívka z venkova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám teď ještě dvě knížky ve frontě před touto, ale už se na ni těším :)

      Vymazat
  4. Uz se tesim na recenzi, obalka skvela a anotace hodne laka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na knížku zvědavá, zase jiné prostředí, tak doufám, že bude pěkná a zaujme :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥