úterý 16. února 2016

Můj knižní tip #7


Všechny vás srdečně zdravím u nového knižního tipu pro tento týden :)

Říkala jsem si dnes při focení, že se proti mně asi všechno spiklo. Tma jak v pytli celý den, když jsem se začala štrachat s foťákem do obýváku, zjistila  jsem, že manžel, kterého dnes pustili z nemocnice, spí, takže jsem vycouvala. Fotila jsem tedy u dcery v pokoji na zemi, kde se mi zdálo, že snad je nejvíc světla od okna. Ale stejně to byla bída. Asi tomu všemu odpovídá i výběr dnešní knihy - temný thriller.

Dnes jsem vybrala knihu, kterou mám ve své knihovně také už hodně dlouho. Není to jediná kniha od autorky, mám doma ještě dvě další, ale zatím ani na jednu z nich nepřišla řada. 

A je to Smrtelný hřích od Lisy Jackson. Dívala jsem se na databázi, že je to třetí díl série New Orleans. Ale tak snad nebude vadit, že jsem první dva díly nečetla, nemám je.
Knihu vydalo nakladatelství Domino v roce 2012.



Anotace:
Pamatujete si na film Sedm? Tento thriller jde ještě dál…
Detektiv Montoya se už roky pohybuje mezi lidmi stojícími na špatné straně zákona, díky čemuž ztratil jakékoli iluze, ale zato získal hroší kůži. A tu teď bude potřebovat, protože v New Orleans se objevil vrah, který jako by zabíjel pro vlastní potěšení. Nezanechává po sobě stopy ani vodítka, zato své oběti usmrcuje po dvou. A zjevně v tom hodlá pokračovat.
Abby Chastainovou pronásledují stíny minulosti. Před dvaceti lety utekla z města, protože k tomu měla velmi dobrý důvod, ale teď je zpátky a nemůže se zbavit pocitu, že ji kdosi sleduje. K pohodě jí nepřidá ani detektiv Montoya, který se domnívá, že právě ona představuje klíč k vypátrání oněch děsivých vražd. Mohly by skutečně nějak souviset s léčebnou pro duševně choré, kde před lety došlo k nepředstavitelným zločinům? A je možné, že ve zchátralých zdech ústavu stále číhá lidský predátor?
Zatímco dvojic obětí přibývá, Montoya a Abby postupně odstraňují nánosy prachu z dávných událostí a začíná jim docházet, že pro vraha minulost ještě neskončila. Že totiž ještě neztrestal všechny, kteří se v jeho očích dopustili smrtelného hříchu. A možná se dokonce domnívá, že trest zasluhuje i ctnost…


Anotace vypadá velmi dobře, takže si myslím, že mi kniha určitě sedne. Jen se k ní co nejdřív dostat :)

Čtete knihy od Lisy Jackson? Doporučili byste mi nějaký vyloženě trhák od autorky? Budu se těšit na vaše komentáře, tipy a postřehy. 

Mějte se krásně :)

Noel ♥

4 komentáře:

  1. Ty jo, to zní děsivě. Lidský predátor-to mi zní tak, že mám husí kůži.

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle anotace vypadá knížka zajímavě, ale ráda bych ještě sehnala první dva díly série, i když asi nenavazují :)

      Vymazat
  2. Lisa Jackson patří k autorům, kterým chci už delší dobu dát šanci - jsem zvědavá na Tvojí recenzi :)
    Pěkný den,
    K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se k ní brzy dostanu, možná spíš k jiné knize od autorky, protože u této bych ráda sehnala první dva díly ze série, i když jde asi o samostatné příběhy.

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥