úterý 8. března 2016

Můj knižní tip #10


Všem přeji krásný, pozdní večer :)

Před usnutím vám ještě přináším nový knižní tip. Stála jsem dnes před těmi policemi nepřečtených knih a přemýšlela, kterou bych vám tentokrát představila. A potom mé oko spočinulo na jedné bichličce s krásnou obálkou, zajímavou anotací, ale docela drsným názvem.

Knihu Řez do živého od Abrahama Verghese jsem před časem objevila jak na výprodeji Neoluxoru, tak v Levných knihách. No... před časem... on už možná rok to bude. Velmi mě zaujala anotace i vysoké hodnocení na databázi, navíc byla ještě za úžasnou cenu, takže jsem si knihu koupila. Bohužel na ni stále nedošla řada. Ale věřím, že po přečtení budu naštvaná, že jsem ji tak dlouho odkládala. Vypadá opravdu velmi zajímavě.

Kniha vyšla roku 2012 u Knižního klubu a má 640 stran, takže opravdu pořádná bichlička.



Anotace:
Strhující sága vzdává hold náročné práci chirurgů a umožňuje zblízka nahlédnout do života lidí, kteří své úsilí zasvětili poslání lékaře. Marion a Shiva Stoneovi jsou dvojčata narozená z tajného vztahu krásné indické jeptišky a britského lékaře v etiopské misijní nemocnici. Mezi chlapci vládne výjimečná duševní spřízněnost a spojuje je i zájem o medicínu, i když u každého se projevuje jinak. Bolestněji než skalpel je však rozdělí láska k ženě.


Vypadá to opravdu na pěkné čtení, lékařské prostředí mám ráda. Budu si knihy, které vám v knižním tipu představuji, jsou to právě ty nepřečtené, dávat na hromádku stranou, abych se k nim prodrala co nejdřív. Nejhorší je, že potom se stejně objeví jiná, která také zaujme nebo recenzní výtisky, které přece také zaujmou... je to tak těžké :D Zkrátka... nekupovat a číst a číst a číst. Ale dodržte to, že jo, když jsou pořád nějaké výprodeje a akce a slevové kupóny :))

Četli jste někdo knihu, znáte ji? Napište mi do komentářů, budu se těšit :)

Přeji vám všem krásnou dobrou noc a příjemný zítřejší den :)

Noel ♥


6 komentářů:

  1. Knihu neznam, anotace dosti laka, no a s tim nakupovanim to budu muset asi take nejak zacit resit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to nakupování je mor, to teda je :) Já myslím, že knížka bude určitě čtivá, popis děje vypadá dobře :)

      Vymazat
  2. Kniha vypadá skvěle,ale nikdy jsem o ní neslyšela :)
    S nakupováním jsme dvě,protože je začátek března a z nových knih už mám hromadu :D
    Jsem zvědavá jak se ti bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach ty naše nákupy, viď, to je hrůza :D Dnes jsem byla v LK, ale naštěstí jsem odešla jen s jednou knihou :)

      Vymazat
  3. Kniha vypadá hodně dobře, dost si mě na ni nalákala :))
    Už vím co si koupím příště :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥