neděle 17. září 2017

Bookstagram, kniholéto aneb instagramová výzva #2

Přeji vám krásný den, milí přátelé :)

Dnes pro vás mám další řadu fotografií z červencové instagramové výzvy, kterou vymyslela Narciska z blogu Hnízdo zvrhlé Narcisky. Doufám, že se vám budou líbit. Nejsem úplně kreativní člověk, někdy jsem byla i líná, ale jindy jsem se zase snažila něco vymyslet.

Barva písku


Zmrzlinové pokušení


Kniha a úsměv


Barva moře


Cesta do Itálie


Kniha a příroda


Letní lásky


Melounové řádění


Kniha a OOTD


Jednorožci a duha ... Jednorožce bychom tedy neměli, ale duha se zdařila :)


Cesta do Indie


Barva plameňáků


Kniha a hudba


V dalším fotočlánku se podíváme na měsíc srpen, kdy výzva pokračovala.

Mějte se krásně a čtěte :)

Vaše Šárka ♥

8 komentářů:

  1. Páradní fotky, Šári.. Červenec jsem se taky jakš takš sanžila zapojit, v srpnu už to bylo ale dost marné :(

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekné fotky, si šikovná :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám Tvoje fotky moc ráda a výzva se Ti povedla, takové melounové řádění nebo barva písku jsou úplně senzační :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥