středa 8. listopadu 2017

Knižní přírůstky – listopad #1

Krásný listopadový večer, milí knihomolové :)

Včera mi dorazil krásný balíček z nakladatelství Grada a já se s vámi o něj musím podělit. Kdo z vás si oblíbil Roberta Bryndzu, jistě také netrpělivě vyhlížel jeho další knihu. Taky jsem na ni moc zvědavá. Dívka v ledu mě nadchla, Noční lov méně, tak doufám, že Temné hlubiny moje skóre zase vylepší. 



Temné hlubiny – Robert Bryndza
Když dostane detektiv šéfinspektor Erika Fosterová tip, že by klíčový důkaz ve velkém drogovém případu mohl být ukryt v zatopeném lomu na okraji Londýna, nařídí jeho prohledání. Z hlubin však její kolegové vyzdvihnou nejen důkazy k tomuto případu, ale i kostru malého dítěte.
Pozůstatky jsou rychle identifikovány jako Jessica Collinsová. Sedmiletá dívka, jejíž zmizení plnilo stránky novin před šestadvaceti lety.
Erika musí začít spojovat střípky z minulosti se současností a nořit se stále hlouběji do rodinných vztahů Collinsových i do života vyšetřovatelky Amandy Bakerové, která si nepřestala vyčítat, že zmizení holčičky nedokázala vyřešit. Erika brzy zjistí, že toto vyšetřování bude jistě jedno z nejsložitějších a nejnáročnějších v její kariéře.


Gayle Forman neměla tentokrát napsat Young Adult román, tak na ni jsem taky moc zvědavá. Kniha Jestli zůstanu (Zůstaň se mnou) mě sice až tak úplně nebavila, nebyla jsem z ní nadšená, to mě víc bavil film, ale tak uvidím, jak se mi bude líbit tato novinka s krásnou obálkou.


Znovu já – Gayle Forman
Přemýšleli jste někdy nad tím, že byste namísto každodenních povinností odjeli pátrat po své rodinné historii? Snili jste někdy o tom, že byste nastoupili do vlaku jedoucího kamkoliv, kde nikdo nevyžaduje vaši neustálou pozornost? Pro Maribeth Kleinovou, úspěšnou matku, manželku a redaktorku časopisu, je to jediné řešení. Poté, co jí tělo vypoví službu a diagnóza zní infarkt, a poté, co při následném zotavování shledává, že navzdory jejímu zdravotnímu stavu na ni nejbližší okolí stále klade vysoké nároky, si sbalí jen to nejnutnější a uteče z domova v New Yorku do Pittsburghu, kde začne pátrat po své biologické matce. Daleko od svého předchozího života a s pomocí nových přátel se Maribeth konečně na chvíli „zastaví“ a snaží se znovu nalézt životní stabilitu a cestu ke svému dřívějšímu, na pohled spokojenému životu.


Oblíbili jste si Roberta Bryndzu či Gayle Forman? Určitě mi napište, jestli se na tyto dvě novinky také těšíte, či jdou úplně mimo vás.

Mějte se krásně,

vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Temné hlubiny mi včera také dorazily, mimo jiné. Obálka je vážně nádherná a moc se těším, až se do knížky začtu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. krasne, snad se mi podari taky Bryndzu zkusit :-)

    OdpovědětVymazat
  3. At se ti obe dve libi,Temne hlubiny mne dosti lakaji :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥