pondělí 28. ledna 2019

Knižní výzva 2019

Krásný den, přátelé :)


Opět jsem se zapojila do knižní výzvy od Ells. Jen jsem nějak nestihla včas napsat tento příspěvek.

Jako loni jsem si stejně i pro letošní rok zvolila padesát knih. Loni mi do splnění výzvy pár knih chybělo, tak doufám, že letos se ta padesátka zadaří. A pokud by se podařilo přesáhnout, byla bych jen ráda. Doma je totiž tolik čekatelek na přečtení a každý měsíc vychází další a další adeptky.


1. Obětina – S. J. Bolton
2. Ochutnávačka – V. S. Alexander
3. Ukradené dětství Kamily – D. Šárková
4. Lež – C. L. Taylor
5. Červený adresář – S. Lundberg
6. Záhada na zámku Styles – A. Christie
7. Vražda na golfovém hřišti – A. Christie
8. Dívka ve vlaku – Paula Hawkins
9. Malé temné lži – Sharon J. Bolton
10. Podivná holka – J. Blackhurst



11. Ranní přání – N. Lusenti
12. Otevřený hrob – A. Marsons
13. Prokletí Schwartzovy vily – A. B. Bártová
14. Údolí naděje – E. Haran
15. Smrtící tajnosti – R. Bryndza
16. Holčička, kterou tam nechali – R. Veletzos
17. Pokrevní pouta – A. Marsons
18. Hluchavky – L. Panda
19. Den, kdy se to stalo – N. Ellwood
20. Za zavřenými dveřmi – B. A. Paris



21. Pekárna v Brooklynu – J. Caplin
22. Malé sladké lži – C. Frear
23. Léto v Itálii – S. Moorcroft
24. Nenechám tě odejít – C. Stevens
25. Zavěšená pizza – V. Jareš
26. Mami, přidej! – B. Vajsejtlová
27. Zlatá klec – C. Läckberg
28. Spánek – C. L. Taylor
29. Cesta na sever – V. Grimaldi
30. Dvojitý kříž – Ch. Carter, re-reading



31. Barák – A. Bublanová
32. Ztracené dopisy – S. Mitchell
33. Vzpomínky vyblednou – T. McKinley
34. Zavátá sněhem – M. Stručovský
35. Matčina hra – S. Jones
36. Střepy – M. Robotham
37.Vykrvácet – M. Robotham
38. Popravčí – C. Carter
39. Kanibal z Nine Elms – R. Bryndza
40. Nefritové slzy – L. Walden










Pokud si chcete dát tuto výzvu, jukněte k Ells na blog, kde si můžete stáhnout i krásné obrázky s počtem knih. Přidat se můžete kdykoli.

Vaše Šárka ♥

12 komentářů:

  1. Taky jsem si dala za cíl přečíst 50 knih, ale doufám, že se mi podaří cíl překonat a dosáhnout třeba 60 knih ^_^
    Přeji ti hodně štěstí a šťastnou ruku při výběru knih :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ochutnávačku mám v plánu také číst.

    OdpovědětVymazat
  3. Přeju ti, aby se ti podařilo výzvu splnit. :-)
    Ochutnávačku mám objednanou, snad brzy dorazí! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a přeji, ať se Ochutnávačka líbí, já jsem byla moc spokojená :)

      Vymazat
  4. krásný výběr, a držím palečky, aby jsi přečetla mnohem více knih než 50 :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  5. Já knižní výzvy neplnim, je to moc zavazujíci :-) Vlastně ani nevím kolik knih jsem za rok přečetla....tyto statistiky jdou zcela mimo mě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já to nijak nehrotím, buď to číslo dám nebo ne, ale ráda bych, protože tolik knih na mě čeká :))

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥