čtvrtek 17. ledna 2019

Poprvé jsem otevřela – Ukradené dětství Kamily

Krásné odpoledne, milí čtenáři :)

Včera jsem dočetla Ochutnávačku a hned jsem sáhla po další knize. Jelikož je celkem útlá a já byla včera vyspalá a četla jsem tudíž skoro do půl třetí do rána, dnes dopoledne jsem ji stihla dočíst.

Jde o knihu Ukradené dětství Kamily od české autorky Danky Šárkové. Od paní Šárkové jsem zatím nic nečetla a moc mě potěšilo, když mi autorka knihu nabídla k recenzi. Většinou si už žádné nové recenzní spolupráce neberu, ale českým autorům většinou neodolám, navíc mě kniha svou anotací opravdu zaujala.


Anotace:
Když přijde na svět Kamila, všichni se radují, že je další človíček na světě. Jenže miminko se narodí do katolické rodiny, kde matka „zradila“ snad vše, co je možné a čeká ji za to krutý trest. Kamile je ukradeno dětství a nikdo to nevidí. Ani kněz! Přežívá ze dne na den. Jakmile nabude plnoletosti, vystoupí z církve a utíká za hranice do daleké Asie. S batohem na zádech zjišťuje, že všude žijí lidé, kteří jsou ochotni ji pomoci a poznává, že existují i jiná náboženství. Najde nejen ztracenou víru v sebe, důstojnost a milujícího partnera? A jak dopadne ten, kdo jí i matce způsobil veliké šrámy na duši? Druhá část knihy se odehrává v Asii, po které autorka cestovala s batohem na zádech, a většina míst a událostí, které Kamilu potkají, zažila na vlastní kůži.



Musím říct, že knížka je docela nářez. Jak jeden člověk dokáže svou manipulací a pokřiveným charakterem zničit hned několik životů... Šílené. Kniha nemá ani 200 stran, ale rozhodně má vše, co má silný příběh mít. Více vám prozradím později v recenzi.

Znáte naši autorku Danku Šárkovou? Jaká kniha od ní se vám líbila nejvíc? Napište mi do komentářů, těším se :)

Vaše Šárka ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář ♥